پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت مردم در تولید امنیت قابل تقدیر است

0

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مشارکت مردم در تولید امنیت قابل تقدیر است و پلیس جمهوری اسلامی براساس ارزش‌های دینی و اخلاقی با شهروندان و مجرمان برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سردار محمود میرفیضی امروز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های ملی به منظور ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی مردم، بحث هوشمند شدن پلیس که از انتظارات مقام معظم رهبری برای قدرتمند شدن نیروی انتظامی خواهد بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس همیشه به دنبال آن بوده که نقشی در تحولات اخیر داشته باشد و تشکیل پلیس فتا ازجمله نیازهایی بود که محقق شد و در این راستا استفاده از نرم افزارهای هوشمند از جمله اقدامات برای افزایش ظرفیت توانمندی پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: هوشمندسازی، استفاده از فنآوری و کشف جرایم سه رکن اساسی در ماموریت‌های پلیس به سمت فراهوشمندی شدن است که تلاش می‌کنیم با استفاده از پتانسیل نخبگان و رسانه‌ها به اهداف برسیم.

سردار میرفیضی  گفت: در 6 ماهه نخست سال ۲ تن و۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳۷ باند اصلی دستگیر شدند که با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح تنفس جنگل ۷۲۰ تن انواع چوب کشف شد، یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا نیز هزار و 25 مورد به ارزش ۳۸ میلیارد تومان کشف شد که نسبت به مدت زمان مشابه ۷۲ درصد افزایش داشته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.