پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی ورزشی تقویت می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، امیررضا خادم شامگاه پنجشنبه در  حاشیه آئین افتتاحیه سالن ورزشی امت‌آباد آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی کشور، اظهار داشت: در جهت افتتاح این پروژه‌ها دو راهکار حمایت دولت و مجلس با بکارگیری از ارزش افزوده و مشارکت بخش خصوصی و جذب آنها را دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با استفاده از این دو روش در جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره گام مهمی برداریم، افزود: اکنون وزارتخانه ورزش جزو دستگاه‌هایی است که در جهت استفاده از ظرفیت‌های قانونی  ماده 26 و 27 در ردیف چند دستگاه برتر قرار گرفته است.

خادم با تاکید براینکه با وجود شرایط خوب همچنان نیازمند هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌های بیشتر هستیم، تصریح کرد: با وجود پروژه‌های نیمه‌کاره در برخی نقاط نیاز به طرح‌های جدید است اما به دلیل این طرح‌های نیمه‌کاره امکان‌پذیر نیست بنابراین بکارگیری مشارکت‌های خصوصی لازم است.

معاون وزیر ورزش با اشاره به اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات تورمنت و کمبود منابع ارزی، گفت: در جایگاه یک ایرانی نه یک مسئول متاسفانه یک محدودیت‌ها و کمبود منابعی وجود دارد و دولت و کشور در حوزه تحریم واقع شده است به طوری که دنیا نیز نسبت به این وضعیت تحریم‌ها معترض هستند.

وی ادامه داد: خواسته یا ناخواسته نیاز است که هزینه‌ها را کاهش دهیم اگر چه در این حوزه فراهم ارز برای تیم‌های ورزشی از سوی بانک مرکزی است اما این کار صورت نگرفت و ما باید به گونه‌ای به حمایت از این تیم‌ها بپردازیم همان‌گونه که آحاد مردم اعم از ضعیف‌ترین تا غنی‌ترین از فضای ایجاد شده در کشور متاثر شده‌اند.

خادم با اعلام اینکه در آینده نیز باید خود را آماده کنیم زیرا شاید شرایط یک مقدار سخت‌تر از این شود و تیم‌ها نیز طبیعتا با مشکل مواجه می‌شوند، گفت: اما با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها از سوی وزراتخانه ورزش سعی می‌شود که تیم‌های ورزشی کمتر آسیب ببینند.

وی با اشاره به طرح مشکلات استادیوم ورزشی آزادی و امکان عدم برگزاری بازی تیم باشگاه پرسپولیس در جام باشگاه آسیا خاطرنشان کرد: استادیوم هیچ مشکلی ندارد و بازی تیم پرسپولیس قطعا در آزادی برگزار می‌شود البته تا آن زمان رفتار تماشاچیان را باید دید.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.