پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسابقه در پایتخت دومینو

0

رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره دومینو گفت: ششمین جشنواره دومینو کشور 6 اسفند در قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مهدی محمدی در جلسه ستاد برگزاری ششمین جشنواره دومینو که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد، اظهار کرد: قائم ‎ شهر به ‌عنوان پایتخت دومینو 6 اسفند ماه میزبان شرکت کنندگان این رشته از تمام کشور است.

وی افزود: از سال ۹۱ قائم شهر با میزبانی مسابقات ملی دومینو، رسما به‌عنوان یکی از فعالان جدی در این زمینه خود را معرفی کرد و با توجه به محتوا و تولید قطعات دومینو و با ادامه برگزاری مسابقات به صورت سالیانه و رکوردشکنی توانست عنوان پایتخت دومینو ایران را برای خود ثبت کند.

رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره دومینو با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه زیادی به سرگرمی دومینو دارند، تصریح کرد:این رشته ورزشی از اقبال عمومی خوبی برخوردار بوده که برگزارکنندگان را جهت بهتر برگزار شدن جشنواره تشویق می‌کند.

محمدی با تاکید بر اینکه عنوان پایتخت دومینو برای قائم‌شهر خواهد ماند، ادامه داد: دومینو یکی از سرگرمی‌های جذابی بوده که در سال‌ های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان پیدا کرده و ویژگی‌های مثبت این سرگرمی از قبیل نداشتن محدودیت سنی، تحریک خلاقیت، تاثیر در یادگیری علوم مختلف و تمرین علوم، تقویت صبر و استقامت و تمرین و تقویت روحیه کار تیمی و روابط اجتماعی است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.