پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رزم‌آوران در نوشهر آغاز شد

0

مسوول برگزاری این دوره از مسابقات در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات ۸۵ رزمی کار از ۱۲ استان کشور به مدت ۲ روز در سالن رنگرز نوشهر با یکدیگر پیکار می کنند.

علی خدایی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکارانی از استان های خوزستان، تهران ، مازندران، گیلان، همدان، سمنان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و کرمان حضور دارند.

وی گفت: نفرات برتر این پیکارها به اردوی تیم ملی که قرار است در اردیبهشت ماه سال اینده در تهران برگزار شود ، دعوت خواهند شد.

رزم آوران نام یک ورزش رزمی ایرانی است که در آن مجموعه فنون و مهارت های لازم برای نبرد به هر رزم آور آموزش داده می شود. این فنون چند بخش را شامل می شود یک بخش دفاع ها و ضربات دست و پا است که بدون گرفتن حریف انجام می شود، در بخش دیگر هم درگیری از نزدیک وجود دارد که با گرفتن بدن یا لباس حریف اجرای فن با کشش و پرتاب و قفل و بست مفاصل حریف صورت می گیرد . علاوه براین آموزش ها، آموزش های کاربردی انواع سلاح های سرد، آموزش های دفاع شخصی، آموزش عبور سریع از موانع با افت و خیزها و حرکات آکروباتیک بخش های دیگر این رشته را تشکیل می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.