پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسؤولین واحدهای جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌گویند

0

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور امروز در همه استان‌های کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزمون در سه حوزه شهرکرد، بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه استان نیرو جذب خواهند کرد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها در مجموع ۸۵ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی را جذب می‌کنند.

رضایی افزود: در چهارمحال و بختیاری ۴۴۲۴ داوطلب در آزمون دستگاه‌های استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۷۶۴ نفر خانم و ۲۶۶۰ نفر آقا هستند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان شمالی

ولی الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون در بجنورد گفت: این آزمون در سه شهرستان خراسان شمالی در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: سهمیه استان از استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۸۳ نفر و برای ۱۳ دستگاه اجرایی است.

حیاتی ادامه داد: از چهار هزار و ۱۴۷ نفر شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان، دو هزار و ۶۸ داوطلب مرد و دو هزار و ۷۹ داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده‌اند.

به گفته وی ۵۴ درصد شرکت کنندگان در آزمون مرد و ۴۴ درصد زن هستند.

حیاتی افزود: این آزمون در سه محل آزمون بجنورد، اسفراین و شیروان، هر یک در دو حوزه خواهران و برادران برگزار شد.

برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خوزستان

ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان اهواز، خرمشهر، بهبهان، ایذه، دزفول و مسجدسلیمان و در ۹ حوزه خوزستان به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ داوطلب خوزستانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده‌اند. جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این آزمون بود.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سه نقطه استان سمنان

حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه سمنان گفت: این آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز ۱۷ اسفند توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان در سه حوزه امتحانی گرمسار، سمنان و شاهرود برگزار شد.

وی اضافه کرد: دو هزار و ۹۵۰ نفر در این آزمون به رقابت می‌پردازند، از این تعداد، یک هزار و ۱۲۹ نفر خانم و یک هزار و ۸۲۱ نفر نیز آقا هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه امتحانی سمنان، تعداد یک هزار و ۱۷۲ نفر، شامل ۷۱۶ آقا و ۴۵۶ خانم، در حوزه امتحانی شاهرود نیز یک هزار و ۳۴۰ نفر شامل ۸۶۱ نفر آقا و ۴۷۹ نفر خانم و حوزه امتحانی گرمسار تعداد ۴۳۸ نفر شامل ۲۴۴ نفر آقا و ۱۹۴ نفر خانم، جمعاً تعداد دو هزار و ۹۵۰ نفر در کل استان شرکت کردند.

رهایی تصریح کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه سمنان در دانشکده برق و دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، حوزه شاهرود در دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین حوزه گرمسار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

وی اظهار کرد: این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار شد و مسؤولیت اجرایی برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور نیز با جهاد دانشگاهی است و در استان سمنان نیز توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان و با همکاری دانشگاه سمنان برگزار شد.

میزبانی موفق جهاد دانشگاهی استان سمنان در برگزاری آزمون استخدامی

نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روند برگزاری ششمین دوره آزمون دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در مقایسه با دوره‌های گذشته بسیار مطلوب و خوب بود و عملکرد جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مجری برگزاری این دوره بسیار مطلوب و رضایت بخش بود.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در سه نقطه استان، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بازوهای توانمند استان در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی در روند اجرا و برگزاری این آزمون بسیار پرتلاش و جهادی عمل کردند و از زحمات و فعالیت‌های چند روزه مجموعه جهاد دانشگاهی جهت اجرای مطلوب این دوره تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تأکید کرد: قریب به ۳ هزار نفر در استان سمنان در این آزمون در سه دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه پیام نور گرمسار به رقابت پرداختند.

شرکت ۴۹۵۳ داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کردستان

چیا سهراب نژاد، رئیس مرکز آزمون استان کردستان در گفت‌وگو با ایسنا، از شرکت ۴ هزار و ۹۵۳ داوطلب، در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کردستان خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان شرکت کننده، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی فراگیر کشور در سال جاری، است.

وی ضمن تشکر از همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان در خصوص برگزاری این آزمون، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان کردستان، با به‌کارگیری نیروهای مجرب در این زمینه تمام امکانات استاندارد برگزاری آزمون را مهیا کرده است و داوطلبان می‌توانند در آرامش کامل و بدون هیچ‌گونه مشکلی در آزمون شرکت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان افزود: با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، این آزمون در سه حوزه و در چند شهرستان برگزار شد.

سهراب نژاد با تاکید بر اینکه نواقص کارت ورود به جلسه با حضور داوطلبین در سایت مرکزی این اداره رفع شده است، خاطرنشان کرد: این آزمون طبق قوانین آزمون استخدامی کشور در شهرستان‌های مریوان، سقز و سنندج برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سقز ۷۹۰ نفر، مریوان ۵۹۵ نفر و در سنندج ۳ هزار و ۵۶۸ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

رقابت ۳۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی

مسعود شهرجردی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی امروز برگزار شد، افزود: این آزمون با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر استان در دو حوزه اراک، یک حوزه ساوه و یک حوزه نیم ور محلات برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به رقابت سه هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: ۱۶۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این آزمون زن و مابقی مرد هستند.

وی افزود: باجه‌های رفع نقص از روز گذشته در استان برپا شده بود و در روز آزمون نیز در محل‌های امتحانی پاسخگوی داوطلبان بودند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کرمانشاه

ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، امروز توسط جهاد دانشگاهی و با حضور ۷۴۶۱ شرکت‌کننده از استان کرمانشاه در سه حوزه امتحانی کرمانشاه، روانسر و اسلام‌آ باد غرب برگزار شد.

داوطلبان شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، کرمانشاه و سنقر و کلیایی در شهرستان کرمانشاه و در سه حوزه سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه پیام نور، داوطلبان شهرستان‌های اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در شهرستان اسلام آبادغرب و در پنج حوزه آموزشکده فنی، دانشگاه پیام نور، دبیرستان آیت الله کاشانی، دبیرستان شاهد امام حسین (ع) و مرکز علمی کاربردی امام رضا (ع) و داوطلبان شهرستان‌های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی در شهرستان روانسر و در چهار حوزه تالار وحدت، دبیرستان ام المومنین، هنرستان ام البنین و دبیرستان حضرت خدیجه (س) در این آزمون شرکت کردند.

از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون، ۴۴۷۷ داوطلب در حوزه امتحانی کرمانشاه، ۱۹۷۳ داوطلب در حوزه امتحانی اسلام آباد غرب و ۱۰۱۱ داوطلب در حوزه امتحانی روانسر شرکت کردند.

حمیدرضا مجردی، مدیر اجرایی ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان کرمانشاه در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: احتمالاً اوایل فصل بهار سال آینده نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی معادل دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش دستگاه‌ها بر اساس ۴۰ درصد نمره سوالات عمومی و ۶۰ درصد سوالات تخصصی برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی خواهند شد و نتیجه نهایی بر اساس نتایج آزمون کتبی، مصاحبه و لحاظ سهمیه‌ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برگزاری ششمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در بوشهر

علی احمدی زاده، رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان این‌که خوشبختانه این آزمون در استان بوشهر، همزمان با سراسر کشور و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد، اظهار کرد: امروز از سه حوزه برگزاری آزمون مستقر در سطح استان به همراه نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور و معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بازدید صورت گرفت.

وی عنوان کرد: حوزه‌های برگزاری این آزمون در استان بوشهر شامل دانشگاه پیام نور بوشهر، آزاد عالیشهر و آزاد دشتستان بوده است.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوشهر تصریح کرد: در مجموع تعداد ۳ هزار و ۶۲۵ داوطلب، شامل ۲ هزار و ۸۹ آقا و یک هزار و ۵۳۶ خانم در این آزمون شرکت کردند.

احمدی‌زاده با اشاره به جزئیات آمار داوطلبان تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۲۶ داوطلب در دانشگاه پیام نور بوشهر، یک هزار و ۴۰۰ داوطلب در دانشگاه آزاد عالیشهر و ۹۹۹ داوطلب در دانشگاه آزاد دشتستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، نتایج این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه و از طریق سایت www.hrtc.ir منتشر خواهد شد.

برگزاری آزمون فراگیر استخدامی توسط جهاد دانشگاهی در فارس

آزمون فراگیر استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز در بانک ملی، بنیاد شهید، امور اراضی، امور مالیاتی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، آبفا، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در استان فارس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس اعلام قبلی، این آزمون در فارس با هدف جذب ۱۸۸ نفر به شکل پیمانی و قراردادی برگزار شده است.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در حاشیه برگزاری ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان فارس گفت: آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، مطابق اعلام قبلی و رأس ساعت ۹ صبح امروز جمعه و همزمان با سراسر کشور در شیراز و ۱۰ شهرستان فارس آغاز شد.

وی با بیان اینکه آزمون در کمال آرامش و با موفقیت برگزار شد، گفت: در برگزاری این آزمون، تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با جهاد دانشگاهی همکاری داشتند.

بابایی با قدردانی از همکاری تمام مسئولان و دست اندرکاران، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف در فارس برای برگزاری مطلوب این آزمون، تعداد عوامل اجرایی این آزمون را ۹۷۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: برای برگزاری این آزمون، جلسات متعدد توجیهی و آموزشی برای عوامل برگزار کننده و اجرایی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری فارس و فرمانداری‌های شهرستان‌های درگیر برگزاری آزمون در برگزاری مطلوب این آزمون، خاطرنشان کرد: در استان فارس آزمون در ۲۳ حوزه برگزار شد.

بابایی گفت: از میان ۲۳ حوزه پیش‌بینی شده برای برگزاری این آزمون، ۹ حوزه در شیراز و مابقی حوزه‌ها در شهرستان‌های استهبان، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون مستقر بود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تعداد ۱۱ هزار و ۲۴۳ نفر برای شرکت در این آزمون از سراسر فارس ثبت نام کرده بودند که ۴ هزار و ۷۸۱ نفر آنان را بانوان و ۶ هزار و ۴۶۲ نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۱ هزار داوطلب

دکتر حسین امینی، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور امروز هفدهم اسفند ماه با تعداد کل ۲۲۷ هزار و ۷۹۱ داوطلب برگزار شد. سهم خراسان رضوی در این آزمون بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۵ نفر بوده است.

وی افزود: این آزمون در کل کشور در ۱۲۸ شهر برگزار شد و ۲۶۲ حوزه میزبانی آزمون را بر عهده داشتند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از میان کل داوطلبین نقش آقایان ۵۱ درصد و سهم بانوان ۴۹ درصد بوده و در خراسان رضوی نیز ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد بانوان در این آزمون شرکت کردند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: آزمون در هفت مرکز اصلی برگزار شده است که سهم مشهد در این آزمون حدود هفت هزار نفر، تربت هزار و ۱۰۰ نفر، سبزوار ۱۰۰۰ نفر، کاشمر حدود ۷۰۰ نفر، نیشابور حدود ۸۰۰ نفر، قوچان بیش از ۵۰۰ نفر و گناباد ۳۰۰ نفر بوده است.

امینی تصریح کرد: آزمون در دو مرحله عمومی و اختصاصی برگزار شد که در بخش عمومی داوطلبین با مدرک دیپلم و بخش اختصاصی شامل داوطلبین با مدرک کاردانی به بالا را شامل می‌‎شود.

وی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون در ۴۵ روز کاری و در هفته آخر فروردین ماه سال ۹۸ اعلام خواهد شد. همچنین میزان جذب استخدامی این آزمون چهار هزار و ۴۷۱ نفر خواهد بود.

امینی اظهار کرد: ۲۱ سازمان در دایره دولتی از جمله وزارت ارشاد، بانک ملی، بنیاد شهید، وزارت تعاون، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان امور مالیاتی، سازمان شیلات، جنگل‌ها و مراتع و … در این آزمون از داوطلبان پذیرش خواهند داشت.

آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت برگزار شد / ‏هیچ شائبه‌ای وجود ندارد

سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز جمعه، ۱۷ اسفندماه ۹۷ آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت برگزار شد.

وی افزود: ۴۶۸۷ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون شدند که در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۲۷۲۴ نفر (محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۱۳۱۲ نفر (محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستان‌های گچساران و باشت ۶۵۱ نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آرا دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) با هم به رقابت پرداختند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرار بود که این آزمون رأس ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های محل آزمون برگزار شود که به دلیل اشکالی که در ادامه توضیح داده می‌شود، با تأخیر برگزار شد.

کاظمی بیدک تصریح کرد: این آزمون در شهر یاسوج قرار شد در دانشگاه یاسوج برگزار شود که با تأخیر در ساعت ۹ و نیم صبح برگزار شد.

وی ادامه داد: برخی از داوطلبان سعی در اخلال روند آزمون داشتند که با عکس‌العمل سایر داوطلبان آزمون به روند عادی برگشت و آزمون در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه کارها طبق برنامه پیش می‌رفت تا اینکه بر اساس اشتباهی که در تهران انجام گرفت، بر روی یکی از کیسه‌های سوالات یاسوج اشتباهی لیبل دهدشت زده شده بود و بر روی یکی از کیسه‌های سوالات دهدشت نیز لیبل یاسوج زده بودند که پس از متوجه شدن این اشتباه در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به جابجایی بسته‌ها اقدام کردیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلمب همه سوالات همزمان با سراسر کشور در یک ساعت خاص باز شد، بیان کرد: وقتی متوجه این جابه جایی شدیم، در سریع‌ترین زمان سوالات را به حوزه‌ها برگرداندیم و کار انتقال انجام گرفت و ما با شورای تأمین و مسئولان امر هماهنگی لازم را انجام دادیم که در جریان باشند.

کاظمی بیدک اظهار کرد: در استان این کار را به خوبی مدیریت کردیم و من و نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور و حراست در بین متقاضیان حضور پیدا کردیم و برای آنها توضیح دادیم و آزمون در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور در استان حضور دارند و در جریان تمام مسائل هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هیچ گونه شائبه‌ای در برگزاری و اجرای آزمون در استان وجود نداشت و این آزمون در صحت و سلامتی و با هماهنگی مرکز آزمون کشور برگزار شد.

برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی در گلستان

امیرحسین تناور، مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گلستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی ساعت ۹ صبح امروز با حضور داوطلبان از سراسر استان در ۱۴ حوزه امتحانی در شهرهای گرگان و گنبد کاووس برگزار شد.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گلستان با بیان اینکه ۹ هزار و ۱۴۳ نفر مجموع آمار داوطلبان این آزمون در استان گلستان بوده است، افزود: از این تعداد ۳۷۵۳ زن و مابقی مرد بودند.

وی با بیان اینکه آزمون در دو مرحله عمومی و اختصاصی برگزار شد، تصریح کرد: در بخش عمومی داوطلبان با مدرک دیپلم بودند و بخش اختصاصی شامل داوطلبان با مدرک کاردانی به بالا را شامل می‌شد.

تناور با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخ‌نامه‌ها در پروفایل داوطلبین نمایش داده می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی معادل دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش دستگاه‌ها برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه مربوطه معرفی خواهند شد و نتیجه نهایی آزمون بهار ۹۸ بر اساس آزمون کتبی، مصاحبه، سهمیه‌ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

رقابت ۴۰۹۵ نفر از خراسان جنوبی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

علیرضا معصومی، مدیر اجرایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان جنوبی در جریان برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در پنج حوزه امتحانی استان خبر داد و اظهار کرد: ۴۰۹۵ نفر در استان به منظور استخدام در ۹۶ شغل دولتی در دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این آزمون در پنج شهرستان استان برگزار شد، افزود: ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بیرجند، در دو حوزه دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مدیر اجرایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه قائنات نیز داوطلبان از شهرستان‌های قاین و زیرکوه و در حوزه طبس داوطلبان از شهرستان‌های بشرویه و طبس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معصومی ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در شهرستان بیرجند بودند که ۱۳۹۶ نفر آن را بانوان و ۱۸۰۸ نفر را آقایان تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: در شهرستان قاین ۲۱۱ زن و ۳۱۱ مرد و در شهرستان طبس نیز ۱۲۸ زن و ۲۴۱ مرد در این آزمون شرکت کردند.

جلال‌الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز با اشاره به همکاری ۲۵۰ عامل اجرایی در برگزاری این آزمون، از همکاری خوب استانداری خراسان جنوبی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نیروی انتطامی، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، پلیس راهور و شرکت‌های آب و برق و گاز برای بهتر برگزار شدن این آزمون تشکر کرد.

وی یادآور شد: نتایج این آزمون پس از حدود دو ماه اعلام می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت hrtc.ir از نتایج مطلع شوند.

برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان یزد توسط جهاددانشگاهی

جعفر رحمانی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در گفت‎‌وگو با ایسنا، در مورد این آزمون اظهار کرد: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای اولین بار توسط جهاددانشگاهی برگزار شد و در استان یزد نیز خوشبختانه بازدیدهای صورت گرفته و گزارش‌های واصله از حوزه‌های برادران و خواهران حکایت از برگزاری آزمون بدون هیچ مشکلی داشت.

به گفته وی، این آزمون که با حضور ۳۳۰۴ داوطلب از سراسر استان یزد مشتمل بر ۱۹۶۴ داوطلب آقا و ۱۳۴۰ داوطلب خانم برگزار شد، هم به لحاظ شرایط محیطی و هم به لحاظ زمان بندی دارای نظم و انضباط بسیار خوبی بود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون برای دستگاه‌های اجرایی استان را ۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی آزمون در بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

این آزمون در استان یزد در قالب دو حوزه فرعی آقایان و بانوان در سازمان جهاد دانشگاهی یزد و دانشکده‌های علوم و انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

داوطلبان در این آزمون که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، برای هر شغل ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی را در مجموع ۱۹۰ دقیقه پاسخ دادند.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به طور منظم در جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد

سید اسکندر صیدایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از مدتها قبل برای برگزاری این دوره از آزمون هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که به دور از تشریفات اداری و با وجدان کاری و انضباط خوبی فعالیت می‌کند، افزود: ششمین دوره آزمون استخدامی صبح امروز- جمعه ۱۷ اسفندماه- از ساعت ۹ صبح با حضور حدود ۴۰۰۰ نفر به طور رسمی آغاز به کار کرد و ۱۲ ظهر خاتمه یافت.

صیدایی با اشاره به برگزاری این آزمون در ۶ حوزه استان بیان کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی در ۶ حوزه همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد برگزار شد که در شهرستان همدان دو حوزه درنظر گرفته شده بود.

وی تاکید کرد: نظارت بر نحوه برگزاری آزمون بر عهده سازمان برنامه و بودجه بود که از تمامی حوزه‌ها این نظارت صورت گرفت و خوشبختانه این آزمون در استان همدان به خوبی و با نظم خاصی برگزار شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد نتایج آزمون سریع‌تر اعلام شود تا جوانان جذب دستگاه‌های اجرایی شده و مثمرثمر واقع شوند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در مازندران

واحد عبدالهیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در حاشیه بازدید از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در این استان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز ۱۷ اسفند توسط جهاد دانشگاهی استان مازندران در سه حوزه امتحانی چالوس، بابل و ساری برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۹ هزار و ۳۰ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۱۹۷ نفر خانم و ۳ هزار و ۸۳۳ نفر نیز آقا هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ادامه داد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه بابل با حضور ۳ هزار و ۱۲۶ نفر در دانشگاه نوشیروانی، دانشگاه علوم و فنون و مرکز تربیت معلم شهید رجایی، در حوزه چالوس با حضور ۲ هزار و ۴ نفر در دانشکده‌های حقوق و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس و دانشگاه غیرانتفاعی طبرستان و همچنین حوزه ساری با حضور ۳ هزار و ۹۰۰ نفر در دانشکده فنی امام باقر و دانشگاه آزاد و ساختمان یک دانشکده فنی سما برگزار شد.

عبدالهیان اظهار کرد: این آزمون در ۱۸ حوزه امتحانی مازندران از سوی جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.

جهاد دانشگاهی لرستان در برگزاری آزمون استخدامی نمره قبولی گرفت

گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف تأمین نیروی انسانی، امروز ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۶ شهرستان استان به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی دستگاه متولی برگزاری آزمون بود که آن را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

امیری یادآور شد: جلسات زیادی در این راستا برگزار و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شد. خوشبختانه برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون همکاری خوبی را در استان بین دستگاه‌ها شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تأکید کرد: جهاد دانشگاهی با اینکه نخستین دوره بود که آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کرد، اما به خوبی از عهده آن برآمد و نمره قبولی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان ۷۵۳۶ نفر در رشته‌های مختلف برای آزمون ثبت‌نام کرده بودند و امیدواریم هرچه سریع‌تر نتایج اعلام شود.

برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در آذربایجان شرقی

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون امروز (جمعه ۱۷ اسفندماه) در پنج حوزه تبریز، مراغه، میانه، مرند و اهر با موفقیت کامل برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۹۵۴۵ داوطلب از آذربایجان شرقی برای رقابت در این آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: با توجه به شرایط بد جوی و بارش برف در برخی از شهرستان‌های استان، ۱۴۰۰ داوطلب در این آزمون غایب بودند.

محسنی با بیان اینکه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کمال آرامش و امنیت برگزار شد، خاطرنشان کرد: از مجموعه استانداری، نیروی انتظامی و تک تک اعضای شورای تأمین استان که در برگزاری این آزمون ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در اردبیل و پارس‌آباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان اردبیل در هفت حوزه امتحانی در شهر اردبیل و دو حوزه امتحانی در شهر پارس آباد برگزار شد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه آزمون استخدامی برای اولین بار و در راستای تسهیل دسترسی داوطلبان به حوزه امتحانی در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز داوطلبان متقاضی برای اشتغال در دستگاه‌های اجرایی ۱۱ شهر استان به رقابت پرداختند و به سوالات عمومی و اختصاصی پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در صحت و سلامت و با هماهنگی با مرکز آزمون کشور برگزار شد، تصریح کرد: در آزمون مذکور در حوزه امتحانی اردبیل بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و در حوزه امتحانی پارس‌آباد حدود ۸۰۰ نفر به رقابت پرداختند که ۶۰ درصد شرکت کنندگان مرد و ۴۰ درصد زن بودند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با کشور از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار شد، افزود: داوطلبان بر اساس ۴۰ درصد نمره سوالات عمومی و ۶۰ درصد سوالات تخصصی، برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی می‌شوند و نتیجه نهایی بر اساس نتایج این آزمون، مصاحبه و لحاظ سهمیه‌ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اوچی اردبیل ضمن قدردانی از حسن همکاری مسئولان استان، استانداری و فرمانداری اردبیل، فرمانداری پارس آباد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دانشگاه‌های محقق اردبیلی، پیام نور اردبیل، آزاد اسلامی و پیام نور پارس‌آباد، صدا و سیمای مرکز اردبیل، نیروی انتظامی، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و کلیه عوامل اجرایی در برگزاری مناسب این آزمون، اضافه کرد: برای برگزاری هرچه مطلوب این آزمون جلسات متعددی با نهادهای استان و با عوامل اجرایی برگزار شد که نتیجه این اقدامات برگزاری یک آزمون سالم و امن بود.

حضور ۴۷۹۶ داوطلب در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در ایلام

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: در این آزمون ۴۷۹۶ داوطلب از استان ایلام در ۸ حوزه شرکت کردند.

وی با اشاره به شرایط جوی روز گذشته، گفت: با پیگیری‌های استاندار ایلام و تاکید ویژه ایشان به ستاد بحران و راهداری برای بازگشایی مسیرها و نیز هماهنگی فوری با مسئولین برگزاری آزمون، تمام کسانی که از شهرستان‌ها برای شرکت در آزمون به ایلام مراجعه کرده و به علت بارش برف تأخیر داشتند، به محل آزمون رسیده و در این رقابت شرکت کردند.

ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور صبح امروز جمعه ۱۷ اسفندماه برای داوطلبان قمی در پنج حوزه امتحانی برگزار شد.

در قم ۲۷۳۰ نفر داوطلب در آزمون شرکت داشتند که از این تعداد ۸۲۹ نفر زن و ۱۹۰۱ نفر مرد متقاضی اشتغال در دستگاه‌های اجرایی هستند.

شایان ذکر است جهاد دانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفه اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.

برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان توسط جهاد دانشگاهی

دکتر منصور تاجری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و رئیس مرکز آزمون استان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان، همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار و در ۸ حوزه امتحانی به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان، ۷ هزار و ۸۵۳ داوطلب استان به رقابت پرداختند.

رئیس مرکز آزمون استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: از این تعداد داوطلب ۲۳۹ نفر برای استخدام در ۲۰ وزارتخانه و دستگاه اجرایی دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار و رفاه و تعاون اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان و … پذیرفته می‌شوند.

تاجری گفت: از این تعداد داوطلب در استان، ۳ هزار و ۷۲۱ نفر را زن و ۴ هزار و ۱۳۲ نفر را مرد تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از این تعداد داوطلب، ۴ هزار و ۳۱۸ داوطلب در زاهدان، ۱۲۰۰ نفر در زابل، ۳۳۷ نفر در خاش، ۹۸۴ نفر در ایرانشهر، ۲۷۴ نفر در نیکشهر، ۷۴۰ نفر در چابهار و کنارک ثبت نام کرده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان، ۱۱۳ رسته شغلی وجود دارد که این آزمون صبح امروز ساعت ۹ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه یافت که ۴۰۰ نفر از جهادگران و همکاران دانشگاهی به عنوان عوامل اجرایی همکاری و شرکت داشتند.

رئیس مرکز آزمون سیستان و بلوچستان همچنین از سازمان‌های تأثیرگذار برگزاری این آزمون اعم از استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نیروهای انتظامی و امنیتی، برق، اورژانس، آتش‌نشانی و همکاران دانشگاهی در سطح استان و … صمیمانه قدردانی کرد.

ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا دکتر امین رستم‌زاده، رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در حاشیه این آزمون در تشریح جزئیات این آزمون اظهار کرد: صبح امروز ۹۱۱۵ نفر برای تصدی ۱۳۵ شغل در استان از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۱۰ دقیقه به رقابت پرداختند.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: مرحله اول این آزمون در فاز اجرایی ثبت نام از داوطلبان استخدامی در دستگاه‌های اجرایی مطابق اعلام ظرفیت‌های صورت گرفته از تاریخ ۳۰ دی ماه آغاز شد و در تاریخ ۹ بهمن ماه پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: در این فاصله ثبت نام از داوطلبان از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی صورت گرفت و ثبت نام قطعی ۹۱۱۵ نفر برای استان آذربایجان غربی به ثبت رسید.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: برای تصدی ۱۳۵ شغل در ۱۲ دستگاه اجرایی استان آذربایجان غربی ۹۱۱۵ نفر شامل ۳۵۵۸ نفر زن و ۵۵۵۷ نفر مرد به رقابت پرداختند، به گونه‌ای که برای تصدی هر شغل در این مرحله در استان حدود ۷۲ نفر به رقابت پرداختند.

رستم‌زاده، ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان را نزدیک‌ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام برشمرد و گفت: نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه‌های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب نمره امتحان معادل ۵۰ درصد بالاترین نمره مکتسبه امتحان با ارزش ۴۰ درصد برای عمومی و ۶۰ درصد حیطه تخصصی محاسبه و اعلام خواهد شد.

وی افزود: افراد بر اساس لیست دو یا سه برابر ظرفیت اعلام و برای طی مراحل بعدی، مصاحبه و معرفی به گزینش معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این آزمون توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد، تاکید کرد: جهاد دانشگاهی هیچ مسئولیتی برای استخدام، بکارگیری، انجام مصاحبه یا گزینش ندارد و کلیه امورات مرتبط مطابق مقررات سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح تعداد داوطلبان در شهرستان‌های مختلف استان پرداخت و گفت: آمار تفکیکی داوطلبان در شهرستان‌های هفده گانه استان آذربایجان غربی به این شرح است؛ ارومیه ۳۵۷۵ نفر شامل ۱۵۱۰ نفر زن و ۲۰۶۵ نفر مرد، اشنویه ۱۱۴ نفر شامل ۴۰ نفر زن ،۷۴ نفر مرد؛ بوکان ۵۳۲ نفر شامل ۱۷۸ نفر زن و ۳۵۴ نفر مرد، پلدشت ۱۵۱ نفر شامل ۶۸ نفر زن و ۸۳ نفر مرد، پیرانشهر ۳۱۲ نفر شامل ۶۷ نفر زن و ۲۴۵ نفر مرد، تکاب ۴۱ نفر شامل ۱۲ نفر زن و ۲۹ نفر مرد، چالدران ۳۰ نفر شامل ۱۰ نفر زن و ۲۰ نفر مرد، چایپاره ۲۵۳ نفر شامل ۸۷ نفر زن و ۱۶۶ نفر مرد، خوی ۱۳۷۹ نفر شامل ۵۶۶ نفر زن و ۸۱۳ نفر مرد، سردشت ۱۰۴ نفر شامل ۳۳ نفر زن و ۷۱ نفر مرد، سلماس ۲۹۷ نفر شامل ۱۰۹ نفر زن و ۱۸۸ نفر مرد، شاهین دژ ۲۱۵ نفر شامل ۹۴ نفر زن و ۱۲۱ نفر مرد، شوط ۲۲۲ نفر شامل ۹۱ نفر زن و ۱۳۱ نفر مرد، ماکو ۴۲۸ نفر شامل ۱۹۵ نفر زن و ۲۳۳ نفر مرد، مهاباد ۶۰۵ نفر شامل ۱۹۳ نفر زن و۴۱۲ نفر مرد، میاندوآب ۶۶۴ نفر شامل ۲۴۸ نفر زن و ۴۱۶ نفر مرد، نقده ۱۹۳ نفر شامل ۵۷ نفر زن و ۱۳۶ نفر مرد است.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۷ شهرستان استان آزمون برگزار شد، اضافه کرد: آزمون طبق برنامه در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، خوی، نقده، مهاباد، میاندوآب و ماکو برگزار شد.

وی به تعداد افراد استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: پس از طی مراحل مختلف آزمون ۱۳۵ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی خواهند شد که سهم دستگاه‌های مختلف از این تعداد به این شرح است: سازمان امور مالیاتی ۱۴ نفر، سازمان تعزیرات حکومتی ۸ نفر، سازمان ثبت اسناد و املاک ۲ نفر، سازمان امور اراضی کشور ۵ نفر، بانک ملی ۳۵ نفر، بنیاد شهید و امور ایثارگران ۵ نفر، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ۲۳ نفر، سازمان حفاظت محیط زیست کشور ۸ نفر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰ نفر، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳ نفر، ورزش و جوانان ۳ نفر و شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور ۱۲ نفر “.

رستم زاده ادامه داد: سهم شهرستان‌های مختلف از استخدام شوندگان به این شرح است؛ ارومیه ۲۷ نفر، پیرانشهر ۹ نفر، اشنویه ۳ نفر، بوکان ۶ نفر، تکاب ۳ نفر، ماکو ۶ نفر، سردشت ۲ نفر، قره ضیاالدین ۳ نفر، پلدشت ۱۱ نفر، سیه چشمه ۱ نفر، خوی ۱۴ نفر، شوط ۶ نفر، میاندوآب ۱۰ نفر، چالدران ۹ نفر، شاهین دژ ۴ نفر، چایپاره ۶ نفر، سلماس ۲ نفر، نقده ۳ نفر و مهاباد ۳ نفر.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به جزئیات این آزمون افزود: سوالات به صورت چهارگزینه‌ای بود. هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی دارد. ۶۰ درصد سوالات مربوط به دفترچه اختصاصی و ۴۰ درصد مربوط به سوالات عمومی است. در پذیرش نهایی نیز ۷۰ درصد نمره اختصاص به آزمون کتبی و ۳۰ درصد اختصاص به مصاحبه استخدامی دارد. کسانی که ۵۰ درصد بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند، برای مرحله چند برابر ظرفیت انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: به موجب قانون، پذیرش بومی در این آزمون لحاظ نشده است و امتیاز محسوب نمی‌شود. جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این آزمون است و همه قوانین و ضوابط از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده است که سازمان برنامه و بودجه استان نیز ناظر این دوره از آزمون بود.

وی درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت، زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند؛ پس از فرآیند مصاحبه، نتایج آن بازمی‌گردد و سپس اعلام می‌شود. قطعاً این فرآیند در زمانی کوتاه انجام نمی‌شود؛ نتایج آزمون کتبی هم بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخ‌نامه‌ها در پروفایل شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفی اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به سابقه جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون‌های مختلف قلم کاغذی و الکترونیکی از اعلام آمادگی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به منظور برگزاری آزمون‌های مورد نیاز دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی زیرساخت‌های مناسبی برای برگزاری آزمون‌های یکپارچه و استاندارد در سطح استان و کشور فراهم کرده است.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در البرز برگزار شد

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز گفت: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در البرز همزمان با سراسر کشور به خوبی برگزار شد.

منیره سهرابی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: تعداد داوطلبان البرزی شرکت کننده در این آزمون پنج هزار و ۲۳۵ هزار نفر بودند که دو هزار و ۴۵۴ نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی توضیح داد: این آزمون در سه مرکز ساوجبلاغ با ۷۴۱ نفر داوطلب، دانشگاه پیام نور کرج با سه هزار و ۶۹۷ نفر داوطلب و دانشگاه پردیس کشاورزی کرج با ۷۹۷ نفر داوطلب برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ اسفند فراگیران به دریافت کارت از طریق سامانه مجاز شدند و ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ همین ماه موفق شدند در پنج باجه رفع نقص مشکلات احتمالی برای ورود به جلسه را حل کنند.

سهرابی اضافه کرد: این آزمون روز ۱۷ اسفند از ساعت ۹ صبح آغاز شد و ساعت ۱۲:۱۰ ظهر به پایان رسید.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: این آزمون شامل یک دفترچه عمومی با ۱۲۰ دقیقه زمان و دفترچه سوالات اختصاصی با ۷۰ دقیقه زمان بود.

وی افزود: ۷۰ درصد امتیاز این آزمون بر اساس سوالات کتبی و ۳۰ درصد مابقی بر اساس مصاحبه‌ای است که قبول‌شدگان انجام می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان:
از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این آزمون به این شکل منظم و دقیق سپاسگزاریم

صالح دریانورد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی برای گزینش ۱۷۳ نفر متقاضی استخدام در ۱۴ دستگاه دولتی در بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به این که در سایر شهرستان‌های استان نیز این آزمون برگزار شده است، عنوان کرد: به طور دقیق تعداد ۴ هزار و ۸۴۱ نفر داوطلب در این آزمون در ۸ حوزه برگزاری آزمون شرکت کردند.

وی افزود: ۵۱ درصد از این تعداد آقایان و ۴۹ درصد دیگر را بانوان تشکیل دادند.

دریانورد تصریح کرد: در مجموع برگزاری آزمون بسیار خوب و مطلوب بود و نظم خوبی در تمامی حوزه‌ها حاکم بود. نظارت به خوبی انجام شده و آرامش در این حوزه‌ها برقرار بود.

وی با بیان این که از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این آزمون به این شکل منظم و دقیق سپاسگزاریم، اضافه کرد: امیدواریم در این فضای رقابتی سالم کسانی برگزیده شوند که توانایی انجام امور محوله را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با اعلام این موضوع که به نمایندگی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نمایندگی استانی آن یعنی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و همچنین مجموعه جهاد دانشگاهی استان، به آزمون دهندگان اطمینان می‌دهم که آزمون در فضایی کاملاً مسئولانه و با رقابتی سالم برگزار شده است، اظهار کرد: برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم در دستگاه‌های اجرایی استان آن‌ها را دیده و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.