پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرکبات محلی میاندورود مازندران برندسازی شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، علی غلامیان امروز در جشنواره چله شو اظهار داشت: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل دادند که با مدیریت و برنامه درست می‌توانیم از ظرفیت این قشر زحمتکش در اداره امور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به جوانان، نخبگان و بانوان دارد افزود: 30 درصد مدیریت در دولت به بانوان واگذار شد تا شاهد توسعه نظام با حضور این قشر مهم جامعه باشیم.

غلامیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: امروز دشمن وارد جنگ اقتصادی با ما شد که باید حواسمان باشد و نشان دهیم بانوان نیز در کنار مردان می‌توانند به اقتصاد و معیشت خانواده کمک کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور بانوان فرصتی جهت حمایت از تولیدکنندگان جامعه است که موجب چرخش اقتصاد و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار میاندورود گفت: میاندورود دارای ظرفیت فراوانی بوده که با برندسازی محصولاتی مانند مرکبات، برنج و صنایع دستی می‌توانیم شاهد افزایش اشتغال رونق بازار و ارتقای درآمد مردم باشیم.

کاظم امجدی رئیس شورای شهر سورک نیز گفت: امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر خانه یک کارخانه است که بانوان و زنان جامعه ما در تحقق این امر نقش مهم و موثری دارند.

شهربانو خداپناه عضو شورای شهر سورک نیز گفت: در دهکده جهانی امروز بانوان در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی نقش مهمی دارند که در استان ما نیز این افتخارات موجب ارتقای جامعه بانوان است.

وی افزود: دومین جشنواره چله شو با 35 غرفه باهدف نشان دادن توانمندی،اتحادو همدلی بانوان به مدت دو روز برگزار می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.