پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم چهاردانگه به دلیل نجابت خود چندین سال زباله را تحمل کردند

علیجان شمشیربند در نشست خبری پایان سال خود با رسانه ها به برخی سوالات و موضوعات شهر ساری پاسخ داد.

8

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مازندشورا، علیجان شمشیربند در نشست خبری پایان سال خود با رسانه ها به برخی سوالات و موضوعات شهر ساری پاسخ داد.

 

رئیس شورای شهر ساری که خود اهل روستای ولویه بخش چهاردانگه می باشد، در بخشی از این نشست خبری درباره معضل زباله ساری و انتقال آن به چهاردانگه، گفت: در نظر داریم نیروگاه زباله‌سوز را تا پایان ۹۵ به پایان برسانیم چون برای انتقال زباله سالانه ۱۲ میلیارد تومان هزینه حمل ونقل پرداخت می‌شود ضمن اینکه مردم شریف چهاردانگه به دلیل نجابت خود چند سال این موضوع را تحمل کردند.

 

وی، افزود: نیاز است در تکمیل نیروگاه زباله‌سوز با سرعت بیشتری کار شود تا هزینه‌ها کاهش یابد و علاوه بر آن هزینه‌هایی ایجاد شود.

 

قابل ذکر است حدود ۱۰ سال و ۱ ماه و ۲ هفته است که این مردم شریف و البته محروم و مظلوم چهاردانگه زباله ی مردم شهر نیم میلیون نفری ساری را تحمل می کنند و همچنان چشم انتظار یاری مسئولان آن هم مسئولان چهاردانگه ای هستند تا اگر ۱۰ سال پیش نتوانستند جلوی آغاز پروژه ی انتقال زباله به چهاردانگه را بگیرند، حداقل در سرعت بخشیدن به پایان آن تلاش بیشتری داشته باشند تا همین مردم به قول مسئولان، شریف چهاردانگه که به دلایل بسیار از کمترین امکانات بهرمند هستند بیش از این از این موضوع مورد بی مهری مسئولان قرار نگیرند.

 

آرزو می کنیم که این عدد ۱۰ آخرین عددی باشد که در پایگاه خبری چهاردانگه درج می شود!

 

8 نظرات
  1. موسی وسگر کیاسری می گوید

    تا الان چه می کردید؟ ۲۰ میلیارد بیشتر بود خدا ازتان نگذره سفره های آب زیرزمینی را آلوده کردید و حالا می گویید نجیب هستند. شماها قاتل تمامی موجودات هستید حقوق و مزایایتان را کمتر کنید و پولی که از جیب مستضعفین ساری می گیرید برای زباله سوز اقدام کنید شما را به هر که می پرستید.

  2. ساداتی می گوید

    ای کاش آقای شمشیر بند بیان می فرمود که چه کسی یا کسانی مسبب انتقال زباله های ساری به بخش پشتکوه چهاردانگه شدند و خدای نکرده چراغ سبز کدام مسول چهاردانگه ایی و افراد صاحب نفوذ بوده و راضی شده تا زباله ها وارد چهاردانگه شود و آن همه خسارت محیط زیستی و بیماری های انسانی از بین بردن حیات وحش و گیاهان وحشی و آلوده شدن چشمه های پایین دست و مهمتر از همه جان باختن یکی از اهالی روستای ولویه و بی پدر شدن فرزندانش منجر شد.
    مردم چهاردانگه خیلی خوب روند انتقال زباله ساری به چهاردانگه در حافظه تاریخی خود ثبت و ضبط دارند. آقای شمشیر بند ، سردار عزیز هرچه زودتر مساله زباله ساری حل شود صدمات انسانی و محیط زیستی چهاردانگه کمتر خواهند شد و تاوان این طرح انتقال کمتر دامن مسولین آن زمان و الان را خواهد گرفت.

  3. منتقد دلسوز می گوید

    مسئولین مازندران و در راسشون استاندار شم مدیریتی ندارن
    اگه نمیتونن از بودجه و یا سرمایه داخلی استفاده کنن با توجه به رفع تحریمها میتونن از تکنولوژی های نوین خارجی و سرمایه گذاریشوند تو راه اندازی نیروگاه زباله سوز استفاده کنن. فرانسوی ها میتونن گزینه خوبی باشن. یه سرچ ساده تو اینترنت هم میتونه شرکتهای هدف رو بهشون نشون بده … بعدشم مکاتبات میتونه شروع بشه .. انقد اونور بازار خرابه که الان ایران بازار بکری براشون میتونه باشه .
    یه نگاهی به پروژه پالایشگاه بندازیم میبینیم که چندین گروه اومدن و خبری نشد .. اگه لابی درستی داشتیم میتونستیم تا مدتها منطقه رو از بیکاری با احداث این صنعت مولد نجات داد.
    و من الله التوفیق…

  4. کیا می گوید

    جناب آقای شمشیر بند شما خودت که بچه ی ولویه چهاردانگه هستی چرا حرفهای بی مغز واعصاب خراب کن می زنی .اگر ما نجیبیم باید اشغال رو سرمان بریزند ؟ کجای حرف شما کارشناسی شده است آقای شمشیر بند شما که بچه این منطقه هستید چرا آب در آسیاب دیگران می ریزید ؟ والله خجالت دارد این دوروز مسئولیت گذرا است این حرف ها از شما بعید است نام نیک خواهد ماند ونام نیک…….

  5. اتابک می گوید

    بادرود. نجابت داریم ان جای خود .شما هستید که ضعیف کش هستیداگردوروز اشغال درمنزل شمارانبرندببین چیکارمیکنید . حسرت میخورم به مردم ژاپن انها چه مسولینی دارند ما چه ……….. داریم . وان مثال قدیمی که کدخداراببین ده بچاب مگه میشه بدون اجازه از مسولین وقت دست به چنین کاری بزنن . خدا تاکی ظلم تاکی سیاست بازی . تاکی پارتی بازی . این مردم محروم ومستضعف چهاردانگه نه رفاه دارند نه بهداشت نه اتش نشانی نه کاردارند انوقت اکوسیستم ماراهم نابود کردند .

  6. چهاردانگه ای می گوید

    ظاهرا مردم چهاردانگه ساده ترین، محروم ترین، و توسری خور ترین مردم مازندران هستند. حرف نجابت را نزنید که کدام خری به قیمت از دست دادن اکوسیستم و نابودی طبیعتش و تحمل آلودگی آب ودر واقع به قیمت نابودی خود ، نجابت را می خرد.
    قشر جوان مردم چهاردانگه شاید دیگر آنطور که شما فکر می کنید ساده و بی سواد نیستند، و با یاری خدا دست ظالمان را از روی خود برخواهیم داشت.
    شکارهای بی رویه پرندگان و سایر حیوانات در این منطقه رواج داشته که متاسفانه جواز این کار را نیز داشته اند، فعلن بصورت موقت ممنوع شده.
    این نشان می دهد این منطقه در نظر مسئولین (نجیبان) بی ارزش ترین منطقه است و هر چه کثافت کاری دارند در این منطقه انجام می دهند.

  7. مطالبه گر می گوید

    آیا این است جنبش عملگرایانه که اینطور منطقه چهاردانگه تاراج بشه متاسفم برای اعضاء چهاردانگه ای بخصوص آنهایی که خود را فرزند منطقه می دانستند اما در عمل نتوانستند خود را قانع کنند که همولایتی خود را یاری کنند.

  8. حسینی می گوید

    اقای شمشیر بند به هر اندازه ای که شما در انتقال زباله به چهار دانگه موثر بوده اید… و میزانش را خود شما بهتر از هرکس دیگری میدانید. شاید فریاد ما به شما نرسیده و جا یگاه دنیایی شما که کسی جرات نکند به شما اعتراض کند و شما بتواند در جایگاه دنیایی خود حرف از نجابت و این جور حرف ها برای برای افکار مردم چهار دانگه و مردم محروم و مظلوم پشتکوه به منظور ماندن بیشتر در جایکاه دنیا بزنید اما اگر ذره ای در این کار نقش داشته باشیددر روز قیامت در نزد حضرت زهرا در یقه شما را می گیریم .منظر آن روز باش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.