پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها اتراق و توقف نکنند

0

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج ناپایدار شاهد رگبار باران، کاهش دما و وزش باد در استان مازندران هستیم.

وی افزود: براساس هشدار هواشناسی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم، شکستن درختان کهن‌سال، اختلال در تردد جاده‌ای و آسیب به محصولات کشاورزی از مخاطرات سامانه بارشی است‌.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: روز پنج‌شنبه بارش‌های پاییزی را خواهیم داشت که تمرکز بارش‌ها به ویژه در شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه است که می‌تواند شدید باشد.

محمدی با اعلام اینکه مرخصی تمام مدیران را لغو کردیم، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در حالت آماده‌باش باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردن و مسافران از تردد و اقامت و برپایی چادر در بستر رودخانه‌های استان پرهیز کنند، تصریح کرد: همچنین دامداران دام‌های خود را به مناطق امن هدایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: باتوجه به پیش‌بینی سیل تمهیدات بحث ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.