پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم نوع دوست شهر کیاسر 22500 سی سی خون اهدا کردند

گروه سیار خونگیری اداره کل انتقال خون استان مازندران صبح امروز پنجشنبه ۳ اردبیهشت 94 در شهر کیاسر مستقر شدند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، گروه سیار خونگیری اداره کل انتقال خون استان مازندران صبح امروز پنجشنبه ۳ اردبیهشت 94 در شهر کیاسر مستقر شدند.

 

براری مسئول واحد سیار انتقال خون شهرستان ساری، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در این رابطه گفت: صبح امروز پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 اهالی نوع دوست و شریف شهر کیاسر ضمن حضور گسترده و وصف ناشدنی در محل استقرار پایگاه سیار انتقال خون ساری واقع در میدان ولی عصر (عج) شهر کیاسر مقدار 22500 سی سی خون به این مرکز اهدا کردند.

 

براری مسئول واحد سیار انتقال خون ساری در شهر کیاسر ضمن تشکر از شهرداری و عوامل اجرائی اذعان داشت: با توجه به استقبال کم نظیر و بی سابقه از سوی مردم این شهر برنامه های مستمری را جهت خونگیری از این عزیزان در نظر خواهند گرفت.

 

وی اضافه کرد: با توجه به زمان محدود و کمبود امکانات واحد سیار و دوری مسیر سعی می شود با حضور بیشتر و مستمر در شهر کیاسر با خدمات دهی به این عزیزان استقبال و انگیزه آنها را پاسخ دهیم.

 

قابل ذکر است که یکی از مواردی که در زمان حضور واحد سیار انتقال خون در شهر کیاسر مورد گله و نارضایتی شده بود عدم خونگیری از بانوان شهر کیاسر بود که امیدواریم طبق قول آقای براری و مساعدت مسئولان انتقال خون شهرستان ساری این موضوع نیز مرتفع گردد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.