پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم مظلوم غزه منتظر کمک سران کشورهای اسلامی هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام حسینی کارنامی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، اظهار کرد: دانش‌آموزان با بصیرت و حب به انقلاب روز ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی افزود: در دفاع مقدس هم هزاران دانش‌آموزان انقلابی به شهادت رسیدند و با خون پاک خود انقلاب را به پیروزی رساندند که افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید آیت همه رشادت و ایثارگری را ارج نهیم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: باتوجه به فرهنگ والا امروز باید مراقب باشیم بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی بندوباری که برخی به دنبال ترویج آن هستند در جامعه ما رواج یابد و باید تزکیه را بر تعلیم مقدم بداریم.

حسینی‌کارنامی بیان کرد: البته معیشت معلمان و زیرساخت‌های مدارس هم دقت بیشتری شود.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را اقدام مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: آمریکا همه تلاش خود را می‌کند تا اختلاف ایران با امریکا و این ظلم از دفاع مقدس تا غزه را متوجه یک نقطه کند اینکه چرا ایران لانه جاسوسی را تسخیر کردند و در این زمینه مقام معظم رهبری فرمودند این یکی از شگردهای تبلیغی و خباثت‌های آمریکا است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه درگیری بین اسلام و کفر همیشه بود و هست، افزود: آنها دنبال استیلای فرهنگ خود همان‌گونه که در هند کردند، هستند.

حسینی‌کارنامی یاداور شد: مقابله و مبارزه امام راحل احیاگر اسلام در عصر معاصر با کاپیتولاسیون آمریکایی این کرامت و شرافت ملت ما را می‌برد و به دنبال آن تبعید از کشور که اعلام کرد مرا بخاطر ایران و وطنم می‌برند و بعد از این اتفاق مردم ما ایستادند و زیر سطله آمریکا نرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم کشور مستقلی باشیم و دین‌مان و اعتقادشان را حفظ کنیم با استکبار نباید سازش کنیم.

امام جمعه موقت ساری با هشدار اینکه مشکلات این روز غزه صحنه کربلا را برای ما مسلمانان یادآور می‌شود و دل همه را به درد آورده است، اظهار کرد: سران کشورهای اسلامی کجا رفتند و نباید بترسند فقط یک گروه جهاد اسلامی وارد میدان شدند، چهار گروه هنوز به میدان نیامدند منتظر جنگ زمینی هستند تا آنجا را خیبری دیگر برای یهودیان کنند.

حسینی‌کارنامی گفت: رسالت کشورهای اسلامی حمایت و هدایت مالی و زبانی و درصورت نیاز وارد کارزار مبارزه می‌شویم وگرنه همه مسلمانان را از بین می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید بیدار شوند و نترسند که امیدواریم به زودی زود شاهد نابودی این رژیم کودک‌کش باشیم.

امام جمعه موقت ساری با حمایت از موضع‌گیری در برابر هنجارشکنی در مازندران، تصریح کرد: جامعه پزشکی ما خدوم و سالم است و در همین روزهای کرونا شاهد ایثارگری‌های این جامعه بودیم الان بدنه هم بدنه سالم است ما هم از این موضع‌گیری حمایت می‌کنیم البته سازمان نظام پزشکی نیاز به بازنگری و نیازمند تشکیلاتی دارد.

حسینی کارنامی با اشاره به افزایش شمار پزشکان از اوایل انقلاب تاکنون، گفت: متاسفانه برخی از مراکز قدرت چنبره کردند و اجازه نمی‌دهند دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی و دندان‌پزشکی بیایند تا سرانه پزشک و بیمار به حد ایده‌آل برسد.

وی یادآور شد: باید شورای عالی انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی قدم‌هایی بردارند؛ به این دلیل که ما بالاترین جراحان مغز و اعصاب و قلب و عروق را تربیت کردیم و تعارض منافع برخی موجب شد نخبه‌های وارد این عرصه نشوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.