پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم ما فتنه‌شناس هستند و به موقع وارد میدان می‌شوند/ حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و بصیرت بود

0

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه این هفته نمازجمعه مرکز مازندران با بیان اینکه باید از نماز و صبر کمک بگیریم که سبب تقوا و بصیرت انسان می‌شود، اظهار کرد: ملت ایران در چهار دهه تجربه کرد با تقوا، صبر و جهاد می‌توان ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی باشد هر چند در این میان متحمل زحماتی شده اما متوقف نشد و به سمت قله‌های ترسیم شده دین اسلام حرکت کردیم.

وی با اشاره به اینکه اگر علم و ایمان در کنار باشند پیشرفت اعجازگونه‌ای شکل خواهد گرفت، ادامه داد: طمع‌ورزی سبب حقیر و خار و ذلیل شدن فرد می‌شود و فرد مومن باید این خصایص را از خود دور کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: در هفته بصیرت همه مساجد و تکایا باید برنامه‌هایی در راستای جهاد تبیین داشته باشند و این هفته را پاس بدارند.

محمدی‌لائینی بیان کرد: نوکرهای شیطان بزرگ هر چه که نشان از قوت انقلاب است را در برنامه‌های خود نشان نمی‌دهند.

وی ادامه داد: سالروز رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را در پیش داریم، ایشان و آیت‌الله حسن‌زاده آملی دلداده انقلاب بودند چه کارهایی که نکردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را در پیش داریم که خدماتش برای بشریت قابل انکار نیست و مقاومت مدیون سردار بزرگ است، گفت: مردم ما در مراسم تشیع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یوم‌الله آفریدید و سردار شهید نماد مقاومت و بصیرت بود و امیدواریم بتوانیم از روح بزرگ درس صبر و مقاومت بگیریم. 

وی با بیان اینکه روز جهاد کشاورزی را در پیش داریم و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بخش کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی باید در حوزه در دانش‌بنیان کردن کشاورزی و استفاده از ماهواره در کشاورزی و گرفتن تصاویر درست از مزارع اقدام کند.

وی درباره قیمت مرکبات گفت: قیمت مرکبات دارای رکود بوده و صحبت‌هایی شده و استاندار نویدهایی داده است اما نمی‌دانیم چرا قیمت برخی محصولات مانند پیاز باید از قیمت مرکبات ما بیشتر باشد و نشان می‌دهد در حوزه توزیع و تولید نظارت لازم وجود ندارد.

محمدی‌لائینی بیان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند؛ انقلاب مشارکت مردمی در مقابل فتنه‌ها را به اوج رساند و مردم با بصیرت  ما پای علمدار انقلاب و راه شهدا ایستادند و جلوی اغتشاشات گرفتند جواب دندان‌شکنی به شیطان بزرگ دادند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بینش سیاسی آحاد مردم را به گونه شگرف‌آوری ارتقا داد، گفت: مردم ما فتنه‌شناس هستند و به موقع وارد میدان می شوند و همه اینها نشانه بصیرت مردمی است.

نماینده ولی فقیه فقیه در مازندران گفت: عاقبت ملت ما با صبر و بصیرت بر فتنه‌های شیطان بزرگ پیروز می‌شوند.

گفتنی است؛ امروز میز ارتباطات مردمی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در حاشیه برگزاری نمازجمعه مرکز مازندران برگزار شد.

 / ۸۶۰۳۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.