پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم مازندران: تلاش استکبار برای زمین‌گیر کردن ایران بی‌نتیجه است+فیلم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، امروز مردم مازندران هم‌صدا با مردم سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ استکبارستیزی حاضر شدند تا فریاد مرگ بر استکبار و در راس آن مرگ بر آمریکا سر دهند.

دیگر چیزی به جشن چهل سالگی انقلاب باقی نمانده و دشمن از هر دری برای زمین‌گیر کردن نیروهای تحت امر رهبری می‌کوشد اما نمی‌داند اینجا ایران است دیار مردان و زنانی که جان می‌دهند اما زیر بار ظلم دشخیمان و مستکبران نمی‌روند.

تسنیم نیز هم‌صدا با آحاد ملت ایران به خیابان‌ها آمده تا فریاد استکبارستیزی پیر و جوان و کودک انقلابی را به تصویر بکشد.

یکی از راهپیمایان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز همه با هم یک صدا آمدیم تا فریاد استکبارستیزی سر دهیم و به فرموده مقام عظمی ولایت، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: تحریم‌ها باعث رشد و توسعه کشور شده و این شور و حماسه حضور نماد همبستگی و وحدت مردم برای رفع مشکلاتی است که در مسیر توسعه کشور قرار دارد.

یکی از راهپیمایان با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی سبب شده تا دشمن دچار گیجی شود، افزود: دشمن بداند تا این آینده‌سازان انقلاب هستند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: آمریکا به گونه‌ای در مقابل ما برخورد می‌کند که نشان می‌دهد سال‌ها منافعش به خطر افتاده و چون توان غارت بیت‌المال ایران و ایرانی را ندارد ناشیانه دست به تحریم‌های ظالمانه می‌زند.

این جوان ادامه داد: عمر سلطنت ترامپ رو به پایان است و امثال او چهل سال است که خواب راحت ندارند. ایران عرصه سیمرغ بوده و است و خواهد بود و استکبار جهانی مگس بوده و هستند و بترسند از روزی که خروش ملت ایران آنها را زمین‌گیر کند.

گزارش از هومن رمضانیان

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.