پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم مازندران به اغتشاشگران پاسخ می‌دهند

0

حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که با حضور تمامی اعضاء برگزار و در باره راهپیمایی تصمیم گیری شد، گفت : بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور راهپیمایی نمایش اقتدار و لبیک به ولایت فقیه در سراسر کشور به مدت ۱۰ روز برگزار می شود .

وی افزود : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر استان روز برگزاری این راهپیمایی را به شورای مرکزی اعلام و مبادرت به برگزاری راهپیمایی می کند که در مازندران به خاطر بارش باران ، برگزاری راهپیمایی به روز یکشنبه سوم آذر موکول شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این راهپیمایی همزمان و ساعت ۹ صبح همان روز در تمامی شهرستان های مازندران برگزار می شود، گفت: در ساری ، مرکز مازندران این راهپیمایی از میدان شهید قاسمی آغاز می شود و تا امامزاده یحیی ادامه دارد .

وی سخنران این راهپیمایی را نماینده ولی فقیه در استان مازندران معرفی کرد و افزود: با توجه به تاکید و اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راهپیمایی ضمن پرهیز از حاشیه سازی ، مردم مازندران با سردادن شعارها اقتدار ولایت فقیه را به نمایش می گذارند .

یوسف پور اظهار داشت : آشوب های سال های ۱۳۷۸ ، ۱۳۸۶ و ۱۳۹۶ که با هدف براندازی نظام برپا شد همواره با هدایتگری های مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم خنثی شد و در آشوب ۲۵ آبان امسال ، فتنه گران کانون های اصلی جبهه مقاومت را نشانه گرفتند .

وی گفت : ایران , عراق  لبنان کشورهایی شیعه و کانون اصلی جبهه مقاومت به شمار می روند که با عناوین مختلف به صورت جنگ ، آشوب و اختلاف اندازی مورد هدف دشمنان قرار می گیرند و آشوب های اخیر در کشور در همین راستا صورت گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.