پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم دیار هزارسنگر الگوی مقاومت و پایداری مقابل دشمنان استکباری هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، امام جمعه و فرماندار ویژه این شهرستان برای برگزاری پرشکوه چهل و یکمین سالگرد حماسه اسلامی شش بهمن سال ۱۳۶۰ از مردم قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: در چهل و یکمین سالروز حماسه اسلامی و عرفانی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل بر این باوریم که نصرت و عنایت الهی همواره یار و یاور این خطه از ایران سرافراز، نجیب و صبور بوده است.

در ادامه بیان شد: حماسه اسلامی عرفانی ششم بهمن نشان داد که مردم این دیار، به حق چهار دهه الگوی مقاومت بودند و همواره هوشیاری ملی، همدلی و همزبانی آنان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی، انقلاب و هموارتر کردن مسیر رشد جبهه مقاومت و ایثار بی‎بدیل بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: مفتخریم که رمز موفقیت در این عرصه، اتحاد و اجماع، تلاش و حرکت تحت ارشادات امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود، این تجربه سیاسی و مردمی بار دیگر اهمیت نقش بی‌بدیل رهبری به عنوان محور وحدت جامعه را در هدایت کشور در شرایط طوفانی و ولایتمداری مردم شهر آمل را اثبات کرده است.

امام جمعه و فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کردند: در حالی که همانند همه سال‎های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان کشور در پی آن بودند که جبهه‎ای و کنشی در مقابل درخت تنومند انقلاب خلق کرده و خدشه‎ای به صور زیبای حکومت انقلابی اسلامی وارد آورند، نصرت الهی یاور حرکت‎های اسلامی، سیاسی و حضور مقتدرانه و متعصبانه مردم در برابر مهاجمان کمونیست و اجیر شدگان غربی بوده است.

مسؤولان سیاسی بیان کردند: لازم می‎دانیم با سپاس از هدایت‎های هوشمندانه و حمایت‎های مستمر و صریح، استاندار مازندران دکتر محمود حسینی‌پور، معاونان استانداری، فرمانداران، مدیران کل و اعضای شورای اداری و شورای تأمین استان مازندران، در برگزاری نشست مشترک با اعضای ستاد گرامیداشت و برگزاری جلسه شورای اداری استان در شب بزرگداشت شهدای شش بهمن، سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در چهل و یکمین سالروز گرامیداشت حماسه اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

در پایان خاطرنشان شد: تشکر از اعضای ستاد برگزاری هفته شش بهمن شهرستان آمل در تدوین، هماهنگی و برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه، از حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان آمل در گرامیداشت این ایام قدردانی و کمال امتنان داریم، قطعا اجر و پاداش این حضور پرشور، عشق، ارادت و دلبستگی به نظام اسلامی نزد خداوند متعال محفوظ و مأجور خواهد ماند.

 /۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.