پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم دیار علویان پای کار انقلاب + عکس و فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد.

 

این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه و مداحی همراه شد و در نهایت با قرائت بیانه در زیر بارش رحمت الهی ادامه یافت.

اوج برگزاری مراسم همراه با بارش شدید باران بود که خللی در برنامه ایجاد نکرد.

 

آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی در این مرسم با اعلام اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران زمینه عصبانیت دشمنان اسلام را فراهم کرده است، گفت: آنها پیشرفت‌های کشور را بر نمی‌تابند به همین دلیل به دنبال ایجاد چالش در کشور هستند.

وی اضافه کرد: حرکت مردم در برگزاری مراسم با شکوه اربعین تحسین خدا و اولیا الهی و خشم دشمنان خدا را به دنبال داشته، ایجاد آشوب نشانه عصبانیت آمریکا و ایادی‌ آنها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: وقتی رئیس جمهور ما در بالاترین مجمع بین‌المللی عکس سردار سلیمانی را بالا برده و بحث پیگیری قضائی و قصاص قاتلان سردار را مطرح می‌کند، آیا فکر می‌کنید که دشمنان ما ساکت می‌نشینند.

وی ادامه داد: وقتی رئیس جمهور با دیپلماسی هوشمندانه تحریم‌ها را خنثی کرده و زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می‌کند، نباید انتظار داشت که دشمن سکوت کند.

 

این مراسم با مداحی همراه شد که مداح مراسم در خلال برگزاری برنامه اش اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور داشته و خواستار برخورد با ناامن کنندگان کشور شد و این اظهارات مداح مورد حمایت مردم حاضر در میدان امام حسین(ع) قرار گرفته است.

درخواست عفو و بخشش با افراد فریب خورده و برخورد جدی با کسانی که سابقه چندین دوره‌ای در ایجاد اغتشاشات داشتند از دیگر مواردی بود که با حکایت مردم مواجه شده است.

 

پایان بخش این مراسم قرائت بیانه بود که در آن بر برخورد جدی با عاملان اغتشاش در کشور بوده است.

 

 

 

 / ۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.