پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم حضور مهربانانه سپاه را در ایام سیل دیدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه کربلا استان اظهار داشت: سپاه در سیل در کنار مردم بود و تا دیروز استاندار، فرماندار و مدیران دولتی با سپاه روی یک میز نمی‌نشستند اما اکنون ما لباس آنها را می‌پوشیم و سپاه هم لباس خدمت پوشید و کار دولت را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به همکاری سپاه با دولت اظهار داشت: نتیجه این این اتفاق وحدت است و اقدام خصمانه ترامپ سبب شد تا به هم نزدیکتر شویم زیرا ما حتماً در کنار سپاه هستیم و اگر قابل باشیم ما هم می‌گوئیم کاش سپاهی باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن از بیداری اسلامی می ترسد زیرا منافع آنان درخطر است افزود: دشمنان چندین تریلیون دلار در سوریه و کشورهای منطقه خرج کردند اما توسط رهبری و ابزار سپاه شکست خودرند و این دلیل دشمنی دشمنان است.

حسین زادگان با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان گفت: با توجه به خرابی سیل اما فراوانی آب سبب می‌شود تا سال پرآبی داشته باشیم.

استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های سپاه در حادثه سیلاب اخیر استان گفت: این حادثه نوعی تمرین وحدت و همدلی بود که به نمایش گذاشته شد و مردم در ایام سیل حضور مهربانانه سپاه را در کنار خود دیدند.

وی با اشاره به تصمیم احمقانه ترامپ و اتهام تروریستی علیه نهاد مقدس سپاه گفت: اینکه کشوری نهاد حاکمیتی کشور دیگری را متهم به تروریستی بودن کند جزو عجایب دولت ترامپ است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه با رهبری مقتدارانه، توطئه‌ها به درستی تشخیص داده و خنثی شد گفت: مردم برای حاکمیت جان خود را نثار کرده اند و بر روی اعتقادات، انقلاب و نظام معامله نمی‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.