پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم ایران قانع و نجیب هستند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران قانع و نجیب هستند و درخواست‌های آنچنانی ندارند و تنها از ما مسئولان می‌خواهند که در خط انقلاب باشیم و دزدی نکنیم و نسبت به داشته‌های مردم غیرت داشته باشیم.

سارا فلاحی شامگاه ۹ خرداد در یادواره شهدای زن استان مازندران در شهرستان نوشهر، با اشاره به جایگاه زنان در بین اعراب و ارتقا جایگاه آنان در زمان پیامبر اسلام، اظهار کرد: حضرت فاطمه در زمان فوت پیامبر تمام قد در برابر غاصبان قدرت شجاعانه به جهاد تبیین می‌پردازد و حضرت زینب نیز شاهکار عاشورا است که خطبه خوان کربلا در تمام شهرهایی است که اسرا را می‌بردند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد مدعی انقلابی‌گری هستند اما سربزنگاه جبهه را خالی می‌کنند، افزود: در صدر اسلام نیز افرادی قرار بود با امام حسین باشند اما نیامدند و به خاطر سکه و پول در مقابل اسیدالشهداء ایستادند و امروز هم بسیاری از افراد هستند که عملا در جبهه مقابل اولیاء خدا قرار دارند و به شعور و معرفت ولایت نرسیدند. این افراد کسانی هستند که بسیاری از گلوگاه‌های حساس را در ادوار مختلف در اختیار گرفتند و از سفره انقلاب خوردند اما این سفره را مذبوحانه پاره کردند و خود را وامدار خون شهدا نمی‌دانند.

نماینده مردم ایلام در مجلس و عضو کمیسیون امنیت در ادامه گفت: متاسفانه این افراد بر صندلی‌های قدرتی تکیه زده‌اند که از استخوان شهدا ایجاد شده است اما از بس، مار سیاست و اقتصاد خورده‌اند به افعی‌های وحشتناکی تبدیل شده‌اند که به جان میراث گران‌بهای شهدای ما افتاده‌اند.

فلاحی تاکید کرد: کسانی که بلد راه نفوذی‌ها شده‌اند و به جای اینکه سرشان را پایین بیندازند و حافظ خون به ناحق ریخته باشند، خودشان معبر دشمن شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز هم همانند دوران امام علی (ع ) جمل نشینان زیادی وجود دارند که دیدنشان نیازمند چشم بصیرت نیست، افزود: کسانی که مطالبه‌گر حق شما هستند و تریبون و رسانه هم در اختیار دارند و با قدرت افکار عمومی را منحرف می‌کنند و به راحتی جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اگر در میدان نباشیم به طور قطع آنها بر گُرده مردم سوار خواهند شد و انقلاب را به سمت و سویی می‌برند که هیچ نسبتی با میراث شهیدان ندارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.