پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم‌سازی اقتصاد بسیاری از مشکلات را حل می‌کند/ سربازان جنگ اقتصادی به‌درستی شناسایی شوند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار محمد زهرایی امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری که در کارخانه چوب و کاغذ ساری با حضور مسؤولان کشوری، استانی و کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد، با اشاره به نمونه‌ای از عرصه و جبهه حق و استکبار، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر میدان رویارویی حق و استکبار بود در جنگ نوین دشمن همه ابزارهای خود را با عنوان جنگ شناختی وارد میدان کرد‌.

وی افزود: جنگ شناختی یعنی همه اقدامات را نسبت به پدیده واقعی واژگون نشان بدهند، واژگون نشان دادن را با ابزاری به نام رسانه و فضای مجازی در پیش گرفته‌اند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه نظامی و دفاعی به قدرت بازدارندگی رسیده است، گفت: دشمن در عرصه نظامی به ایران طمع نمی‌کند، چون می‌داند ایران دست برتر در عرصه دفاعی دارد، اما در عرصه فرهنگی هنوز این قدرت بازدارندگی به وجود نیامد برای همین دشمن بر روی آن طمع می‌کند.

زهرایی با بیان اینکه مردم ایران دارای بنیه اعتقادی و دینی هستند و موضوع حجاب هم به‌دست مردم حل می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی کشور نقطه اتکای دشمن علیه نظام است که هنوز ما مدل مقابله با آن را نداریم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در نبرد اقتصادی ما هنوز سربازان این عرصه را نشاختیم یا از آنان حمایت نکردیم و یا از این نیروها درست به‌کارگیری نکردیم.

سردار زهرایی با تصریح بر اینکه آیا نظام اداری، آئین نامه ها و مدیران،نقش پشتیبانی خود را در نبرد اقتصادی به خوبی ایفا کردند؟ گفت: در مولفه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد برشمردند، شش مولفه به مردم مرتبط می‌شود. همانطور‌ی که مردم در مباحث مذهبی و اعتقادی با وجود تنگنا‌های معیشتی در مناسبت‌های مذهبی بیشتر پای کار هستند، اما در مسئله اقتصادی هنوز این اعتقاد و باور به‌وجود نیامده است که با مردمی‌سازی اقتصاد بسیاری از مسائل قابل حل است.

سردار زهرایی با بیان اینکه بسیج محرک این مسئله است،گفت: رهبر معظم انقلاب قریب به دو دهه شعار سال را بر مبانی اقتصادی نامگذاری می‌کنند، اگر ۱۸ سال قبل به منویات رهبری توجه می‌شد آیا دوباره مسئله اقتصاد شعار سال می‌شد؟

به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور باید در جنگ اقتصادی، دشمن را درست بشناسیم و با حمایت و پشتیبانی از سرداران، کارفرمایان و سربازان اقتصادی با مردمی کردن اقتصاد، در جنگ اقتصادی پیروزی شویم.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.