پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مربی پرسپولیس سرمربی نساجی می‌شود؟

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در حالی که امروز اعلام شد بعد از چند روز مذاکره در نهایت حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی انتخاب شده است که مطهری چندی پیش از ماندنش در جمع سرخ‌پوشان خبر داده بود.

از طرف دیگر، حمید مطهری یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد راهی هر تیمی بشود باید از پرسپولیس رضایتنامه بگیرد.

در صورتی که حضور مطهری در نساجی قطعی شده باشد، به نظر می‌رسد که او مشکلی برای رفتن به این تیم ندارد چرا که رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی از دوستان نزدیک رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس است و در صورت رخ دادن این انتقال به نظر نمی‌رسد که مانعی برای حضور مطهری در نساجی وجود داشته باشد.

* معرفی رسمی سرمربی نساجی پس از صحبت مطهری و گل محمدی

حمید مطهری که از ابتدای فصل نقل و انتقالات به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری نساجی نام برده می شود، امروز مذاکراتی جدی با مدیران این باشگاه انجام داد و اکنون در یک قدمی معرفی رسمی به عنوان سرمربی قائمشهری‌ها قرار گرفته است.

پس از جلسه امروز ظاهرا مطهری که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد از مدیران نساجی درخواست کرده توافقات خود با این باشگاه را به اطلاع یحیی گل‌محمدی هم برساند تا با کسب رضایت از سرمربی پرسپولیس، بتواند کار خود را در باشگاه مازندرانی شروع کند.

به نظر می‌رسد پس از صحبت‌های امروز مطهری و گل‌محمدی، طی امشب و فردا قرارداد مربی سال‌های اخیر پرسپولیس با نساجی به عنوان سرمربی امضاء  خواهد شد.

  / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.