پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مربی نساجی: هواداران فردا ورزشگاه را پر کنند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، وحید رضایی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران شامگاه امشب  در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوادار، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فردا از حساسیت زیادی با توجه به شرایط ما و هوادار برخودار است.

وی افزود: هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و برای اینکه سه امتیاز را در خانه نگه داریم، تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ایم. سعی داریم با یک کیفیت خوب سه امتیاز را در قائمشهر نگه داریم.

رضایی در خصوص غیبت رشید مظاهری، در این بازی،گفت: مظاهری مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشتند، در تهران مانده و فیزیوتراپی انجام می‌دهد. بازی بعدی با پرسپولیس است و می‌خواهیم همه نفرات را در مقابل این تیم در اختیار داشته باشیم.

مربی نساجی درباره محرومان و مصدومین تیم در بازی فردا هم صحبت کرد و گفت: فردا وحید محمدزاده و محمدرضا عباس زاده به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و امیر هوشمند هم به دلیل محرومیت در کنار تیم وجود ندارد.

این مربی درباره شرایط علا عباس بازیکن عراقی نساجی،گفت: از روزی که من آمدم علا عباس مصدوم بود و بعد هم درگیر بیماری شد که پزشکان اجازه حضور او در تمرینات را ندادند. پس از اینکه آقای رحمتی اجازه بازگشت به تمرینات را داد، او حالا چند روزی است که با تیم تمرین می‌کند ولی شرایطش آماده مسابقه نیست. البته در اردوی تیم کنار سایر بازیکنان حضور دارد.

رضایی از وضعیت لیگ و فشردگی بیش از حد مسابقات نقد و اظهار کرد: زمان ریکاوری ما یک مقدار کم بوده، البته این حرف ها تکراری است.

وی افزود: بعد از بازی الهلال ما سه بازی را پنج روز پنج روز انجام داده ایم. الان بازی با هوادار هم همینطور است؛ بیشتر تیم‌های لیگ برتر یک هفته بازی پنج روزه دارند و صدایشان در آمده است.

مربی نساجی تاکید کرد: بازیکنان ما برای اینکه نساجی به جایگاه واقعی‌اش بازگردد تمرینات خیلی خوبی انجام داده‌اند و می‌خواهند هر طور شده این 3 امتیاز را در خانه نگه دارند. این سه امتیاز از نان شب برای ما واجب تر است.

رضایی درباره زمان دقیق حضور سرمربی خارجی تیم هم صحبت کرد و بیان داشت: به من در این خصوص چیزی نگفته‌اند و من هم این مربی را ندیده‌ام. فقط به من گفته‌اند اگر کسی خواست به کادر اضافه شود، در کنار تیم بمان؛ این تیم برای سه چهار هفته دست من است.

وی خواستار حمایت پرشور هواداران در بازی فردا شد و تاکید کرد: از همه هواداران نساجی می‌خواهم که فردا استادیوم را پر کنند. تمام زحمتی که ما می‌کشیم به عشق هواداران است.

وی افزود: دوست دارم فردا ورزشگاه وطنی را پر ببینم. بیایند و بچه‌های خودشان را تشویق کنند و این بچه‌ها هم می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. تمام امیدمان اول به خدا و بعد به تماشاگران است.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.