پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراکز عرضه‌کننده علنی مواد مخدر در مازندران نداریم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری با اشاره به اینکه مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرتهای سلطه‌گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌گیرند، اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر به دلیل بدست آوردن منافع خود از هر. دسیسه ای استفاده می‌کنند ِ

وی افزود: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه باید برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم، برنامه‌ریزی و اقدام جدی و همه جانبه ای صورت گیرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با عناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق اقدام کرده به شدت برخورد می‌کند.

مفخمی گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای چهارگانه استان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، افزود: با اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در محورهای هراز و سوادکوه موفق به شناسایی و توقیف 12 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در این محورها شدند.

مفخمی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع 47 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: در این عملیات‌ها 18 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از اجرای طرح مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 94 خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

این مسئول انتظامی مازندران از کشف شش کیلوگرم مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: 91 معتاد متجاهر در این عملیات دستگیر و برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی استان معرفی شدند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.