پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراکز انتقال خون مازندران در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) فعال است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی با تسلیت  فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  از فعالیت مراکز اهدای خون استان و تیم سیار در این ایام خبر داد و اظهار کرد: سه اتوبوس سیار اهدای خون شهرستان‌های ساری، بابل و آمل در روز ۱۳ خرداد ماه و هشت مرکز اهدای خون در روز ۱۴ خرداد فعال خواهند بود.

وی افزود: مراکز اهدای خون در شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائم‌شهر، بابل، آمل، تنکابن، چالوس و رامسر در روز ۱۴ خردادماه نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پذیرش نیکوکاران نوع دوست برای اهدای خون هستند.

سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران بیان کردیم  تیم‌های سیار انتقال خون ساری و آمل در روز سیزدهم خردادماه  از ساعت ۹ صبح در کاردگر محله شهرستان فریدونکنار و تیم سیار انتقال خون بابل نیز در همین روز در شهر بهنمیر ازساعت ۹ تا ۱۳ ظهر مستقر و آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

این مسؤول با اشاره به جمعیت حدود ۲هزار و ۵۰۰ نفری بیماران تالاسمی در استان، خاطرنشان کرد: این بیماران از مصرف‌کنندگان دائمی خون هستند و حدود ۴۰ درصد از خون‌های اهدایی مردم به این عزیزان تزریق می‌شود.

محمدی فیروزجایی تصریح کرد:  با توجه به نیاز روزانه و مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خون، از مردم نوع‌دوست مازندران که در رنج سنی ۱۸ تا ۶۵ سال و حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم قرار دارند درخواست کرد: با همراه داشتن کارت شناسایی ملی در مراکز اهدای خون استان حضور یابند و همانند گذشته در تامین خون سالم و کافی بیماران استان این مجموعه حیاتی را همراهی کنند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.