به گزارش خبرنگار مهر، هیئت مذهبی یا فاطمه (س) بابل با رعایت پروتکلهای بهداشتی اقدام به برپایی عزاداری حسینی با حضور عزاداران و شیفتگان امامت و ولایت در مصلی این شهرستان کرده است.
کد خبر 5004443
به گزارش خبرنگار مهر، هیئت مذهبی یا فاطمه (س) بابل با رعایت پروتکلهای بهداشتی اقدام به برپایی عزاداری حسینی با حضور عزاداران و شیفتگان امامت و ولایت در مصلی این شهرستان کرده است.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.