پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) در کیاسر

شب گذشته، دوشنبه ۷ دیماه ۱۳۹۴ مراسم جشنی به مناسبت میلاد فرخنده رسول اکرم (ص) و امام جمعفر صادق (ع) در کیاسر برگزار گردید.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شب گذشته، دوشنبه ۷ دیماه ۱۳۹۴ مراسم جشنی به مناسبت میلاد فرخنده رسول اکرم (ص) و امام جمعفر صادق (ع) در کیاسر برگزار گردید.

 

این مراسم جشن با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به عنوان مهمان ویژه و سخنران و حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و با مداحی برادر زارع و حضور اهالی ولایتمدار شهر کیاسر و بخش چهاردانگه در مسجد جامع ( محمد رسوالله ) شهر کیاسر برگزار شد.

 

این مراسم جشن از طرف دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه و با همکاری هیات امنا مسجد جامع محمد رسوال الله شهر کیاسر و نهاد های بخش چهاردانگه و شهر کیاسر برنامه ریزی شده بود.

 

حجت الاسلام تیموری در طی سخنانی با توجه به این که بنا بر سال قمری روز میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) مصادف با سومین سال حضور ایشان به عنوان امام جمعه در بخش چهاردانگه بود از همه ی اهالی بخش چهاردانگه و مسئولان تشکر و قدردانی کرد.

 

jashn-milad-rasool-1 jashn-milad-rasool-2 jashn-milad-rasool-3 jashn-milad-rasool-4 jashn-milad-rasool-5 jashn-milad-rasool-6

 

3 نظرات
  1. کیاسری متعصب می گوید

    باسلام واحترام
    موقع انتخابات که نزدیک می شودمسئولین محترم وبزرگان شهرواستان به سمت شهرکیاسردرچنین مواقعی زیادسر می زنندولی دربقیه ازسالها خبری نیست و………

  2. محمد می گوید

    سلام از قدیم گفتن سیاست پدر و مادر نمی شناسد

  3. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    دوست محترم کیاسری متعصب در این جشن تو مسئولین فقط آیت الله طبرسی حضور داشتن که هرسال در این مراسم شرکت میکنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.