پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تدفین «استاد حسن‌پور» به صورت خصوصی برگزار می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

مهدی یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تسلیت درگذشت زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور از شاعران و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهدای زیراب‌سوادکوه با خانواده مرحوم استاد حسن‌پور دیدار کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: حامل تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرماندار سوادکوه برای خانواده استاد حسن‌پور هم بودیم.

وی با اشاره به شخصیت برجسته فرهنگی و اجتماعی استاد رحمت‌الله حسن‌پور و احتمال حضور گسترده علاقمندان، شاهد تعهد اجتماعی خانواده ایشان بودیم که مراسم تشییع، تدفین و مراسم ویژه ایشان به صورت خصوصی و با حضور اقوام درجه اول برگزار می‌شود که این نوع نگاه خانواده ایشان مانند بسیاری از خانواده‌های متعهد و فرهنگ‌مدار قابل ستایش است.

یزدانی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی توسط خانواده استاد حسن‌پور اجرایی می‌شود، گفت: با مساعد‌شدن شرایط و خروج از شرایط موجود کرونایی، مراسم‌ درخور شخصیت استاد رحمت‌الله حسن‌پور توسط خانواده ایشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش فارس، رحمت‌الله حسن‌پور نویسنده، شاعر اشعار پارسی با نام هنری «تنها سوادکوهی» پیشکسوت تبری‌سرا و دارنده ۲ مجموعه شعری با نام‌های «با تو‌بودن» و «جان‌مار» و ده‌ها مقاله و استاد دانشگاه روز گذشته به دلیل بیماری کرونا، دار فانی را وداع کرد.

 

 /۸۶۰۱۵/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.