پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیر برتر استانی خبرگزاری فارس هدیه‌اش را به همکارانش تقدیم کرد+ فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، نشست سالانه مدیران استانی مجموعه فرهنگی خبرگزاری فارس همزمان با روزهای پایانی سال در حالی برگزار شد که خبرنگاران این رسانه سالی متفاوت و پرفراز و نشیب را زیر سایه بلایی ناشناخته با عنوان ویروس کرونا طی کردند.

در محتوای اخبار رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی مفهوم تازه‌ای به نام وضعیت شهرها و استانهای کشور به خود اختصاص دادند، آمار کشته‌شدگان و تعداد بستری‌ها از اخبار روتین، روزمره‌گی‌ها و دغدغه‌های ما خبرنگاران محسوب می‌شد و مسؤولیت تولید خبر و انتشار در سال ۹۹ سنگین‌تر از سال‌های گذشته بود.

فعالان رسانه فرهنگی فارس در مازندران نیز اخبار کرونا و بلاهای آن به نحو احسنت اطلاع رسانی کردند.خبرگزاری فارس نیز که در حال حاضر در استان حدود ۳۰ خبرنگار دارد، در این مدت با تمام توان پای رسالت خود ایستاد.

مهرانگیز عباسی روز گذشته، هفته دوم اسفند ماه سال جاری در تهران با عنوان مدیر برتر این رسانه انتخاب شد، این همان چیزی بود که همکاران ما در خبرگزاری استان انتظارش را داشتند، چرا که زحمات و تلاش‌های دلسوزانه این مدیر بر کسی پوشیده نیست.

در این همایش برترین‌ مدیران؛ مهرانگیز عباسی از مازندران، حجت‌الاسلام علی لاری‌زاده از خوزستان، وحید زینالی از آذربایجان شرقی، توفیق مفاخری از کردستان و اکبر یعقوبی از ایلام معرفی شدند و از ۱۸ خبرنگار و عکاس استانی خبرگزاری فارس با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر شد.

عباسی پس از دریافت لوح تقدیر طی مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه، اهداف همکاران من در استان همان چیزی است که خبرگزاری ترسیم کرد، گفت: در سالی که گذشت، اولویت با مطالبه‌گری، پیگیری اهداف و مطالبات مردم در سامانه فارس من بود.

وی با اشاره به اینکه بخش امیدآفرینی نیز یکی از سرفصل‌های مهم در خبرگزاری بود، گفت: ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه حرکت کرده و در این حوزه به سراغ نمونه‌های موفقی رفتیم که برای مردم قابل لمس باشد تا در نهایت خبر خوب و امیدآفرین تولید شود.

عباسی با اشاره به اینکه ما قهرمان‌پروری را هدف قرار دادیم، اضافه کرد: نمونه‌های موفق تولیدی گاهی یک کارگاه کوچک در یک روستا بود و برخی اوقات یک کارخانه بزرگ! ما همه را در یک سطح دیده و سعی کردیم شرایطی را که در آن کارآفرینی صورت می‌گیرد را توصیف کنیم و بگوییم کارشان به نوعی مجاهدت است.

مدیر خبرگزاری فارس مازندران، خاطرنشان کرد: خوشحالم! چرا که بند بند مصاحبه‌ها و گزارش‌های تولیدی همکارانم را می‌خواندم و از تک‌تک کلمات درس می‌گرفتم و سعی کردم خودم را به این دوستان نزدیک کنم.

وی در پایان گفت: جا دارد از تلاش همه همکاران خود در استان تشکر کنم، من این موفقیت را حاصل یک کار تیمی می‌دانم چرا که فقط حاصل تلاش شخص من نیست، اگر همکاران من هم مدیر خبرگزاری بودند قطعا با همین شرایط به این مرتبه دست پیدا می‌کردند.

 در همایش مذکور راهبردهای آتی خبرگزاری فارس مطرح شد و مدیران سراسر کشور به بررسی، ارائه‌ راهکار و تبیین مسائل جاری این مجموعه رسانه‌ای پرداختند.

همچنین یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این بخش از همایش بررسی موضوع تغییر هویت بصری خبرگزاری فارس بود، طی این جلسات آخرین تحولات سازمانی و پیشنهادات مطرح مورد بررسی و مشورت قرار گرفت.

در قسمت دیگری از این همایش هم‌فکری به منظور تحلیل فضای سیاسی کشور انجام شد، یکی از محورهای اصلی این جلسه نقشه‌خوانی جریانات غرب‌گرا و ضدانقلاب در حوزه رسانه‌ای بود.

ارائه طراحی‌های انجام شده توسط اتاق فکرهای رسانه‌ای و عملیات روانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشنهادات کنش و واکنش در این فضا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ خانم مهرانگیز عباسی طی پیامی، تندیس و لوح تقدیرش را اول به همکاران در خبرگزاری فارس مازندران و بعد به همکاران رسانه‌ای مطبوعاتی استان تقدیم کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.