پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت جهادی رمز رفع مشکلات کشور است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی ظهر چهارشبنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری رامسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ۲۸۴ شهید این شهر گفت: اگر من و شما بتوانیم این نظام الهی را حفظ کنیم ده برابر قدرت آمریکا نیرو داشته باشند هیج کاری نمی‌توانند کنند.

وی افزود: دشمن میلیاردها دلار خرج می‌کند تا اراده جوانان راخدشه دار کند و تلاش دشمن این است نگذارند اراده ملت برای تمدن اسلامی شکل گیرد.

فرمانده سپاه رامسر افزود: وظیفه داریم به نسل جدید آگاه سازی کنیم تا با مدیریت جهادی در راستای ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل دین موفق عمل کنیم.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه برای ساختن نظام پیشرفته اسلامی روحیه انقلابی و عمل جهادی لازم است گفت: ترس و نا امیدی را از جوانان دور کنیم و با امید و ایمان آنها را به اوج برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: سعی کنید ارتباطات انس فردی و مناجات با خدا را برقرار کنید که زمینه حرکت به سوی آینده بصیرت است تا از باتلاق ایجاد شده دشمن رهایی پیدا کنیم و سپاه در این راه به عنوان وظیفه همراه خواهد ماند.

فرمانده سپاه رامسر در پایان گفت: چهارمین محموله کمک‌های غیر نقدی و ۳۵ میلیون تومان وجه نقد از کمک‌های مردمی به سیل زدگان ارسال شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.