پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین بابایی بعدازظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که با محوریت چهلمین سال دفاع مقدس و سوم خرداد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای «خان‌طومان» اظهار داشت: در عملیات «خان‌طومان» قریب به ۲۰۰ رزمنده غیور مازندرانی در مقابل دو هزار نیروی تکفیری داعشی ایستادند و ۱۶ شهید و تعدادی جانباز تقدیم کردیم.

وی افزود: ایران اسلامی در عین مظلومیت در جنگ تحمیلی در مقابل ۵۵ کشور جهان با اقتدار ایستاد و موفقیت‌هایی که داریم از آن دوران مقدس است.

بابایی با بیان اینکه جنگ ما گنج است و نتوانستیم کامل آن را استخراج کنیم، مدیریت جهادی را تنها راه برون رفت کشور از مشکلات برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌ها ملزم به اجرای برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس هستند، خواستار تهیه روزشمار حوادث تلخ و شیرین سال شد و گفت: با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج می‌توانیم نسبت به نصب تابلوهایی با این عناوین در ادارات اقدام کنیم و گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس را به نحو شایسته ای انجام بدهیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را نشانه تبلور عشق و علاقه مردم این استان به دفاع مقدس دانست و گفت: مازندرانی‌ها در همه صحنه‌ها بخصوص در مقابله با کمونیسم، دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم پیشتاز و پیش‌قدم بودند.

وی به ساخت حسینیه شهدای گمنام در هفت‌تپه خوزستان اشاره کرد و با اشاره به اینکه همسر یکی از شهدای پدافند هوایی که در این منقطه به شهادت رسید، با فروش منزل در ساخت گنبد این حسینیه مشارکت کرد، از بهره‌برداری یادمان شهدای هفت‌تپه در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

وی گفت: بنا داریم پس از پشت سر گذاشتن کرونا اردوهای راهیان نور دانش آموزی را آغاز کنیم و یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه یکی از مکان‌های مورد بازدید خواهد بود.

کد خبر 4918029
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.