پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان مازندران معرفی شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع دهمین و معارفه یازدهمین مدیرکل صدا و سیمای مازندران در دوران پس از انقلاب صبح امروز با حضور دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، حسین زادگان استاندار مازندران، فرماندار و شهردار ساری و مسئولان استانی در صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات علی صادق مقدسی، هادی ابراهیمی به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران منصوب شد.

مهدی حسینیون نخستین مدیرکل صداوسیمای مازندران بود که از سال 1357 تا 58 در ساری خدمت کرد. پس از او مصطفی ایزدی آمد که از سال 59 تا 60، چند ماه در این مرکز ماند. سومین مدیرکل سیدمحمود کاظمی شیخ شبانی، بین سال‌های 1360 تا 62 در مرکز مازندران بود. آن گاه حسن رشیدی آمد که در سال‌های 62 تا 63 مدیرکل مرکز مازندران بود.

منوچهر طاهایی دو مرتبه مدیرکل شد. او ابتدا بین سال‌های 1363 تا 1369 و سپس در سال‌های 1371 تا 73 مدیرکل مازندران بود. علی اصغر مینایی هم دوبار به مازندران آمد. نخستین مرتبه در سال‌های 1361 و 62 و بار دوم در سال‌های 1373 تا 78.

محمد سادات طوسی نیز مدیرکل دیگری بود که بین سال‌های 1369 تا 71 خدمت کرد. سید رمضان شجاعی چهره نام آشنایی است که در سال‌های 1378 تا 86 و بعد از او بهرام حمیدی بین سال‌های 1386 تا 93 مدیرکل مرکز مازندران بودند.

پس از دو مدیرکل بومی در آذرماه سال 1393 علی صادق مقدسی از استان قزوین به مازندران آمد و چهار سال ماند.

مدیرکل جدید صداوسیمای مازندران چهره ای ناآشنا برای مردم این استان نیست. او متولد 1353 روستای کیاپی ساری است. فعالیت خود را از‌ صداوسیما با خبرنگاری آغاز و خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرد و تا فرمانداری تنکابن و مدیرکلی ارشاد و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران هم پیش رفت.

هادی ابراهیمی ‌با مدرک دکترای علوم سیاسی، در دانشگاه تدریس می‌کند، ‌از خبرنگاری و نویسندگی تا مدیریت رسانه را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است مراسم معارفه و تودیع مدیرکل صدا و سیمای مازندران بدون حضور خبرنگاران استان برگزار شد.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.