پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران مشخص شد

0

عسگری نیکزاد که پیش از این سکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران را بر عهده داشت ، شایعه رفتنش از چند وقت پیش مطرح بود ولی روابط عمومی این مجموعه اواخر هفته گذشته تغییر مدیرکل را تکذیب کرده بود.

سعدی پور که پیش از این ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن را بر عهده داشت ، زاده روستای تقی آباد شهرستان تنکابن است و فعالیتش را در آموزش و پرورش به عنوان معلم در بخش دوهزار و سه هزار تنکابن آغاز کرد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی زبان انگلیسی از مرکز تربیت معلم دارالفنون فاطمه الزهرا و کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است . 

سعدی پور همچنین کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی آموزشی را از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن دارد و اکنون نیز دانشجوی ترم آخر دکترای علوم تربیتی در همین دانشگاه است.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران پیش از رسیدن به این منصب در سمت هایی چون کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش و جوانان هلال احمر ، کارشناس مسئول پشتیبانی و تدارکات آموزش و پرورش تنکابن، رئیس اردوگاه دانش آموزی مازندران در مشهد مقدس، معاونت آموزشی مرکز استعداد درخشان شهید بهشتی(سمپاد)، رئیس کارگروه کمیته  پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش ،عضویت انجمن میراث فرهنگی شهرستان تنکابن ،مدرس دوره ی ضمن خدمت فرهنگیان برای مدیران جدید الانتصاب ، دبیر جشنواره جوان خوارزمی اداره آموزش و پرورش تنکابن، نماینده مدیران و روسای آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش استان با انتخاب مدیران و روسای آموزش و پرورش مازندران، معاون مدیر و مدیر آموزش و پرورش تنکابن را در کارنامه خود دارد.

بنابر اعلام رسمی روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران ، سعدی‌پور ظهر امروز معارفه و سکان اداره کل را در اختیار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.