پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران پروژه‌های عمرانی را به انتخابات گره نزنند

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان در نهمین نشست شورای اداری استانداری مازندران در ساری افزود : همه مدیران موظفند تا با پیگیری اعتبار پروژه های عمرانی، سرموعد آنها را به بهره برداری برسانند و این کار هیچ ارتباطی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.
وی اضافه کرد: نتایج انتخابات متعلق به مردم است و تمام مدیران دستگاههای اجرایی باید در این ارتباط بی طرفی خود را حفظ کنند و هیچ مدیری نیز حق ندارد تا به بهانه انتخابات پروژه های عمرانی را به تاخیر و یا اعتباری را برای این امر جابجا کند.
رئیس شورای اداری استان مازندران اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور مدیران ما باید تمام تلاش خود را برای تخصیص و جذب اعتبار پروژه های عمرانی به کار گیرند و هیچ وجه نیز این تلاش را با رویدادهای سیاسی انتخاباتی مرتبط نکنند.
حسین زادگان تاکید کرد : علاوه بر آن هیچ مدیری نیز حق ندارد تا تحت تاثیر فشارهای سیاسی نسبت به شروع پروژه های عمرانی که بهره برداری سیاسی و انتخاباتی در آن پیش بینی می شود، قرار گیرند و تمام فعالیت مدیران در زمان برگزاری انتخابات مورد رصد قرار خواهد گرفت و با مدیران متخلف نیز برخورد می شود.
وی بار دیگر بر بیطرفی مدیران دستگاههای اجرایی در انتخابات تاکید کرد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود و مردم این خطه شمال کشور ۱۲ نماینده خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.
هزینه کرد دقیق اعتبار سیل 
استاندارمازندران با اشاره به خرابی سیل به استان در سال جاری بر هزینه کرد دقیق اعتبار ناشی از سیل در شهرستان ها تاکید کرد و گفت : مدیران دستگاههای اجرایی به خصوص فرمانداران باید بر هزینه کرد اعتبار سیل نظارت بیشتری داشته باشند.
حسین زادگان همچنین از مدیران خواست تا درمواقع وقوع بحران از تحمیل خسارت بیشتری بر مردم جلوگیری کنند و خواهان اجرای طرح های پیشگیرانه به خصوص در وقوع سیل و بلایای طبیعی شد.
براثر وقوع سه فقره سیل در سال گذشته در مازندران بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال به زیرساخت ها و واحدهای مسکونی و کشاورزی مازندران خسارت وارد شد.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    احسنت بر شما استاندار گرامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.