پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران در ارائه اطلاعات برای روایت اول کمک‌کار خبرنگاران باشند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احسان آهنگر عصر امروز در مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر رسانه پیشرفت کند به‌طور حتم در این جنگ شناختی و ترکیبی در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مشکلات عدیده دارند، افزود:  نگرانی از آینده، عدم توجه، عدم حمایت قضائی و مشکل نبود اطلاعات برای روایت اول دارند که امیدواریم همه مدیران ید واحد و در کنار رسانه‌ها باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با گرامیداشت ۲۷ شهید رسانه استان، گفت: وظیفه اصلی ما مدیران این است با کمک خبرنگاران برای ایرانی آباد تلاش کنیم.

*مشکلات خبرنگاران در دستور کار مجلس

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوای اسلامی، اظهار کرد: مدت‌هاست رویکرد سنتی رسانه کنار رفته و  خبرنگاران از انعکاس ساده وقایع گذشتند و دشمن از این فضا برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: امنیت سخت‌افزاری و نظامی نیست، بلکه به یک واژه نرم‌افزاری تبدیل شده است و می‌توان امنیت کشور را بدون شلیک گلوله کنار زد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخت نقش رسانه را در این جنگ لمس کردیم که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محسنی بندپی یادآور شد: مهم‌ترین پدیده سیاسی اجتماعی در پیش رو داریم که باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید به این مهم توجه کنیم.

وی افزود: بیش از هر زمانی دیگر جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم نیاز دارد که باید نقش خودد را به نحو احسن ایفا کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره بحث معیشتی، بیمه اجتماعی، گفت: مسائل خبرنگار در دستور کار مجلس است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.