پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مخالفت هیأت فوتبال چالوس با اجاره استادیوم به استقلال تهران

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| چندی پیش بود که کانال خبری اداره ورزش و جوانان مازندران با انتشار تصویری از حسن رنگرز در کنار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال از همکاری میان این نهاد و آبی‌پوشان خبر داد.

رنگرز در دیدار با مصطفی آجورلو، قول و قرارهای را در ارتباط با احداث کمپ و مرکز استعدادیابی برای باشگاه استقلال و رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس را به مدیرعامل آبی‌ها و هواداران این دو تیم داد.

حالا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان مازندران، خواستار اجاره این زمین تمرین به‌مدت ۹۹ سال و یا خرید قطعی آن شده است.

در متن نامه رسمی استقلالی‌ها آمده است که آنها آمادگی دارند تا طبق قوانین و مقررات جاری، استادیوم فوتبال تجن‌کلای شهرستان چالوس را به‌صورت مالک قطعی و یا اجاره ۹۹ ساله در اختیار گرفته تا پس از تکمیل، مورد استفاده این باشگاه جهت انجام اردوهای تمرینی، مسابقات، برگزاری مدرسه فوتبال و ایجاد آکادمی قرار گیرد.

اما این موضوع با مخالفت شدید چالوسی‌ها همراه شد تا جایی که هیأت فوتبال این شهرستان مجبور به ارسال بیانیه شد.

* بیانیه هیأت فوتبال شهرستان چالوس در رابطه با اجاره دادن استادیوم شیک تجن کلا

در متن این بیانیه آمده است: 

هیأت فوتبال در کنار مردم برای مردم؛ مخالفت قاطع با یک شوخی خنده دار!

تنها استادیوم استاندارد شهرستان چالوس که مدت‌ها بود به فراموشی سپرده شده بود، با روی کار آمدن هیأت فوتبال جدید و دمیدن روح تازه‌ای در کالبد شهرستان، پیگیری‌ها از سوی مدیریت این هیأت باعث شد به روند آماده‌سازی این استادیوم سرعت بخشیده شود.

شایعاتی مبنی بر اجاره استادیوم تجن‌کلا به تیم‌های پرطرفدار پایتخت در رسانه‌ها مطرح شده است. اما با شناختی که از مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مجلس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان داریم این امر تحقق نخواهد یافت‌.

با توجه به برنامه‌های هیأت فوتبال در آینده همانند برگزاری مسابقات فوتبال، فستیوال‌ها، تیمداری در لیگ‌های کشوری در رده‌های بزرگسالان و پایه و … فقط از این استادیوم می‌توان به عنوان میزبان یاد کرد.

هیأت فوتبال شهرستان چالوس به عنوان متولی فوتبال شهرستان همانند مردم این شهر و در کنار آنان به صورت قاطع و رسمی مخالفت خود را برای واگذاری و یا اجاره، چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت، اعلام می دارد.

در انتها جا دارد از علاقه مدیریت فوتبال شهرستان چالوس از آمدن تیم‌های بزرگ به این شهرستان جهت راه اندازی کمپ‌های تمرینی یاد کنیم که با آغوشی باز از این امر استقبال خواهد کرد و زمین‌هایی نیز در اختیار آنان قرار خواهد داد.

  /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.