پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای کوهستانی مازندارن مه‌آلود است/ ادامه انسداد جاده کندوان تا فردا

0

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به آمد و شد عادی و روان خودروها در محورهای شمال، اظهار کرد: از لحاظ جوی شاهد بارش‌های پراکنده و همچنین در ارتفاعات محورهای گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان و بخشی از ارتفاعات کیاسر شاهد مه غلیظ و کاهش دید هستیم.

وی با اشاره به اینکه محور کندوان ساعت ۱۷ امروز مسدود است، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای فردا نیز مسدود بوده که آخرین روز انسداد این محور خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ورودی‌های شمال کماکان کنترل می‌شود، افزود: اعمال محدودیت‌های کرونایی و کنترل خودروها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و در راستای اجرای این طرح جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز گرفته می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۳۳۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۴۹ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در مسیرهای کوهستان‌های مازندران مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۷هزار و ۸۱۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۷هزار و ۱۵۶ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.