پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محسن کریمی دربی را از دست داد/امید عالیشاه به امید رسیدن به دربی

طبق آخرین خبر های رسیده از این دو بازیکن و شرایط ها برای بازی روز جمعه متاسفانه مشخص شد که سید محسن کریمی به بازی مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت نمی رسد.

0

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دیدار سنتی و مهم بین تیم های پرطرفدار کشور، استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

دو بازیکن جوان و مطرح چهاردانگه ای در این دو تیم بازی می کنند. امید عالیشاه در پرسپولیس و سید محسن کریمی در استقلال عضویت دارد.

 

طبق آخرین خبر های رسیده از این دو بازیکن و شرایط ها برای بازی روز جمعه متاسفانه مشخص شد که سید محسن کریمی به بازی مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت نمی رسد.

 

محسن کریمی که در جریان دیدار استقلال و استقلال خوزستان دچار آسیب دیدگی شد، به دلیل پارگی شش سانتیمتری همسترینگ پا نمی‌تواند تیمش را در دیدار های حساس آینده همراهی کند.

 

به گفته پزشکان استقلال، همسترینگ کریمی ۶ سانتیمتر پاره شده و او به همین دلیل تا سه، چهار هفته نمی تواند برای استقلال بازی کند. این اتفاق یعنی اینکه جوان اول استقلال، بازی با سپاهان، پرسپولیس و فولاد را از دست خواهد داد. اتفاقی که در مسیر قهرمانی استقلال به هیچ وجه باب میل کادر فنی این تیم نخواهد بود.

 

همچنین امید عالیشاه جوان و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان بازی با سیاه جامگان کمی آسیب دیده بود پس از نظر پزشکان ۴۸ ساعت استراحت کرد و پس از آن کار فیزیوتراپی را انجام می دهد.

 

عالیشاه در خصوص شرایطش بعد از استراحت ۴۸ ساعته گفت: مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی در استخر هستم تا با صلاحدید پزشک تیم مقابل ملوان هم بازی کنم چرا که دوست دارم در این شرایط حساس به تیمم کمک کنم. البته باید در شرایطی بازی کنم که درد پایم افتاده و از بین رفته باشد.

 

وی ادامه داد: تلاشم را می‌کنم تا برابر ملوان هم جزو بازیکنان تیم باشم اما اگر به این بازی نرسیدم فکر نمی‌کنم شرایطم آن‌قدر حاد باشد که دربی را از دست بدهم. برابر ملوان هم شاید امکان آن وجود داشته باشد که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازی کنم ولی شاید مصدومیتم تشدید شود. احتمال آن هم وجود دارد ۹۰ دقیقه بازی کنم و مشکلی برایم ایجاد نشود. باید همه احتمالات را کنار هم بگذاریم تا تصمیم خوبی که به سود تیم باشد را بگیریم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.