پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت یک‌طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک‌طرفه در صورت ترافیک

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران روان است و از لحاظ جوی نیز سطح همه جاده‌ها خشک است و مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم بار در جاده‌های شمال هستیم که براساس وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و یا یک‌طرفه شدن خودروها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: براساس اعلام قرار بود محور کندوان از ساعت ۱۳ امروز یک‌طرفه اعلام شود ولی هنوز این محدودیت اجرا نشده و بعید هم هست که اجرا شود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در جاده‌های کوهستانی، خاطرنشان کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی است که کماکان باید مورد توجه رانندگان باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.