پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران

0

رییس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت پرحجم و روان در جریان است.

علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز شاهد بارش باران در تمامی محورهای استان هستیم و سطح جاده های استان به خصوص محورهای ساحلی لغزنده شده است.

وی بااشاره به شرایط جوی خطاب به رانندگان توصیه کرد: باتوجه به شرایط جوی و لغزنده بودن سطح راه‌های مازندران لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

رییس پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی تابستان و ایام بازگشت مسافران لازم است رانندگان عزیز پیگیر محدودیت های ترافیکی و وضعیت جاده های استان باشند.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در روزهای پایانی تابستان خاطرنشان کرد: محورهای هراز و کندوان در حال حاضر مشکل ترافیکی ندارد و اعمال محدودیت ها بویژه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی همواره در دستور کار پلیس راه قرار داشته و در صورت بروز ترافیک پرحجم در محورهای بین استانی قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بااشاره به ممنوع بودن تردد تمامی خودروهای سنگین اعم از تریلی، کامیون و کامیونت از محور هراز یادآور شد: تردد این وسایل نقلیه به جز کامیون و کامیونت‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد فردا از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: باتوجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها لازم است رانندگان با رعایت سرعت مجاز، توجه بیشتر به جلو و فاصله طولی مناسب در محورهای استان تردد کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.