پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجوز NGO های غیرفعال مازندران لغو می‌شود

0

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: در تلاش هستیم تا با شناسایی انجمن های غیر فعال و نیمه فعال مازندران، مجوز آنان لغو شود.

عیسی قاسمی طوسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت گروه‌ها و ان جی اوهای فعال مازندران، گفت: با شروع به کار دولت تدبیر و امید، رشد چشمگیری را در پذیرش ان جی اوها شاهد هستیم و دولت حمایت های خوبی را از گروه های مردم نهاد کرده است که یکی از آنها تقدیم لایحه به مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: مازندران با داشتن 520 انجمن مردم نهاد یکی از استان های برتر کشور در این زمینه است اما در تلاش هستیم تا با شناسایی انجمن های غیر فعال و نیمه فعال مازندران، مجوز آنان لغو شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: زیست محیطی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی از جمله بخش‌هایی است که انجمن های مردم نهاد مازندران در حال فعالیت در این زمینه ها هستند. امیدواریم با تقویت این نهادها هر ایرانی عضو یکی از این گروه ها باشد تا مشارکت های عمومی افزایش پیدا کند.

وی به برخی از اقدامات این انجمن های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: مشارکت گروه های مردم نهاد در زلزله کرمانشاه و همچنین راه اندازی کمپین نه به کشتار پرندگان از اقداماتی بوده که بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.