پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجذوب شدن به نسخه های غربی ما را از هدف اصلی دور می کند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله غلامی پیش ازظهر پنجشنبه در گردهمایی روحانیان در مجتمع کوثر بابلسر با بیان اینکه با انقلاب اسلامی، نظام، اسلامی شدافزود: این به آن معنا است که هیچ قانون خلاف اسلامی در انقلاب تصویب نمی‌شود، گرچه رفتار و خلافی که صورت می‌گیرد از جانب مااست و ربطی به نظام و قوانین اسلامی ندارد.

وی با عنوان اینکه مرحله سوم نظام آن است که تمام ارکان اسلامی شود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اضافه کرد: گام دوم انقلاب تمدن اسلامی و در نهایت طلوع خورشید ولایت است.

وی با اشاره به اینکه دولت اسلامی اکنون با آسیب‌هایی روبرو است که باید برطرف شود با محکوم کردن اقدام خصمانه علیه سپاه پاسداران افزود: دشمنان تمام تلاش خود را در ۴۰ سال گذشته به کار بسته اند و تروریست خواند سپاه آخرین دشمنی استکبار است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در سپاه کربلا با اظهار اینکه دشمن در تروریست خواندن سپاه شکست خورد ادامه داد: ولی این نقشه یک نقشه کوتاه مدت نیست بلکه دراز مدت است زیرا دشمن به دنبال دوقطبی سازی است و در آینده از همین حربه تحریم سپاه می‌خواهد استفاده کند و باید مراقب باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال دوقطبی کردن بحث معیشت و سپاه است و سستی در ایمان انقلابی، انفعال و خودباختگی، مجذوب شدن به نسخه‌های غربی ما را از اهداف اصلی که همان ایجاد دولت اسلامی در همه ارکان نظام است، دور می‌کند.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: یکی از نقاط قدرت جمهوری اسلامی حضور در بین نیروهای مقاومت منطقه است و نباید هویت فرهنگی، ملی و مذهبی خود را فراموش کنیم زیرا همه عظمت ملت ایران همین نقاط است و ارتجاع می‌تواند دستاوردهای بزرگ را هدر دهد.

وی با اظهار اینکه باید محتوی اسلامی باشیم و دشمن به دنبال آن است که پوسته و ظاهری از دین وجود داشته باشد افزود: هنر امام و مردم انقلابی این بود که فردی بودن دین را را بین برد زیرا دین فقط یک امر فردی نیست و سیاست از دین جدا نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.