پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجامع قرآنی مازندران با چالش کمبود اعتبار روبه‌رو هستند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، حجت‌الاسلام یوسف یوسف پور عصر امروز در مراسم اختتامیه مجمع قرآنیان مازندران در بابلسر اظهار داشت: تمام تلاش دشمن ایجاد شرایط بد اقتصادی و اجتماعی از طریق تحریم‌های ظالمانه برای مردم در سال 97 یعنی سالگرد چهل سالگی انقلاب بوده و حتی ترانه ضد 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه تهدیدها، جنگ هشت ساله دفاع مقدس و ترورها شاهد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: مردم کشور ما در 13 آبان امسال با عزت و اقتدار در مقابل حرکت شیطانی دشمن ایستاد و حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته است.

یوسف‌پور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 9 دی سالروز شکست پروژه نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: چهار دهه ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز جاودانگی ایران اسلامی بوده که با حضور ملت بصیر و همیشه در صحنه انقلابی در 9 دی متجلی می‌شود.

وی افزود: پیوند عمیق میان امت و ولایت ناگسستنی بوده و دشمنان بار دیگر در 9 دی مشت محکمی از ملت بصیر ایران اسلامی می‌خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مشکل بودجه و اعتبار و ناهماهنگی در مباحث قرآنی را از جمله مشکلات مجامع قرآنی برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این مجامع باید تسهیل کننده موانع و مشکلات مسیر توسعه علوم قرآنی در جامعه باشد و همه مدیران باید در راستای ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام داشته باشند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.