پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

متلاشی شدن باند حرفه‌ای کلاهبرداری در ساری / دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر از استان‌های غربی

ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این باند کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی هر ۳ متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی

سرهنگ نوروز حسین پور سرپرست انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه پرداخت چک‌های بلامحل، جعلی و سرقتی در قبال خرید سموم کشاورزی و لوازم خانگی توسط یک باند حرفه‌ای به صورت عمده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این باند کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی قضائی هر ۳ متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهمان پس از دستگیری با مواجه با اسناد و ادله پلیس، به ناچار به کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

هوشیاری پلیس مانع از توزیع مواد افیونی در چالوس شد

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهرمرزن آباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر یک خودروی پیکان وانت حامل مواد افیونی از یکی از استان‌های غربی کشور را در محور کندوان شناسایی و توقیف کردند.

او با اشاره به کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی، افزود:ماموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد و پلیس مبارزه با مواد مخدر همچین یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ را که به عنوان اسکورت خودروی وانت را همراهی می‌کرد، توقیف ودر مجموع ۴ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی، افزود: متهمان قصد توزیع مواد مخدر در شهرستان چالوس را داشتند که با هوشیاری مامورین پلیس به این هدف خود نرسیدند.

افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: در دو ماهه نخست امسال با اجرای انواع طرح‌های امنیتی بویژه طرح امنیت محله محور، شاهد افزایش ۳۱ درصدی کشف سرقت در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌ها و همچنین یگان امداد در سطح استان بوده ایم.

او افزود: از مجموع سرقت‌های کشف شده در استان از آغاز امسال تا کنون، ۵۵ درصد آن مربوط به حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بوده که نشان دهنده ارتقاء عملکرد پلیس پیشگیری با هم افزایی واحد‌های انتظامی است.

سرهنگ جعفری در ادامه به کاهش ۵ درصدی سرقت منزل اشاره کرد و گفت:این افزایش کشفیات درحالی است که با تمهیدات امنیتی، استفاده از دوربین‌های مداربسته و همچنین آموزش شهروندان در دو ماهه نخست امسال سرقت خودرو ۱۹ درصد، سرقت احشام ۲۴ درصد و سرقت اماکن دولتی ۳۱ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/س

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.