پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مبارزه با مواد مخدر سبب امنیت اجتماعی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر محمد آزاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی گام برداریم گفت: دشمن قصد دارد با رواج دادن اعتیاد انرژی را از جوانان ما بگیرد و جامعه سست و بیمار داشته باشیم و جامعه با ناهنجاری‌ها دست و پنجه نرم کرده و نتواند در برابر دشمن ایستادگی کند که باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به مواضع دشمن با تروریست قرار دادن سپاه که دور از عقلانیت، منطق و قانون است تصریح کرد: سپاه به عنوان نیروی رسمی یک کشور در راستای حفاظت از میهن ما تلاش می‌کند که دشمن قصد از بین بردن وفاق و همدلی را دارد و مردم ما یکدل و هم صدا به پشتیبانی از سپاه درآمدند تا نقشه‌های دشمن نقش بر خاک شود.

فرماندار رامسر افزود: دشمن سعی کرد کشور ما را محل ترانزیت مواد مخدر جا بزند که ناکام ماند و فردی که معتاد می‌شود سبب گرفتاری‌های سهمگین برای خانواده می‌شود که جان و آبروی آنها به خطر می‌افتد.

محمد آزاد با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی سبب موفقیت در تمامی امورات است گفت: شهرستان رامسر دارای ۱۰۰ مسئول بوده که نیازمند مشارکت مردمی برای حل مشکلات جمعیت ۸۰ هزار نفری هستیم.

وی گفت مسئولان با خدمت مضاعف به مردم سبب ایجاد امید و نشاط در آنها شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.