پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ما از نوع ياسر خاسب در تئاتر ايران يكي داريم

طاهری بعدار تماشاي نمايش هوموريباس گفت: نمايشهاي ياسر خاسب خاص و خوب است و ما از نوع ياسر خاسب در ايران يكي داريم.

0

 

حسين طاهري مدير كل مركز هنر هاي نمايشي مهمان ويژه نمايش هوموريباس به كارگرداني ياسر خاسب بود،

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، طاهری بعدار تماشاي نمايش هوموريباس در مصاحبه با خبرنگار سایت خبری تئاتر گفت: نمايشهاي ياسر خاسب خاص و خوب است و ما از نوع ياسر خاسب در ايران يكي داريم. اين نمايش او نيز چون ديگر نمايشهايش عالي بود، من به همه آنهايي كه مي خواهند، بخشي از زحمات تئاتری ها و گونه خاصي از تئاتر را ببينند، توصيه ميكنم، اين كار را حتما ببينند.

 

مديركل هنرهای نمایشی در ادامه در ارتباط با كمبود امكانات و سالن گفت: در حال رايزني و مذاكره با نهادها و ارگان هايي كه داراي سالن هستند، هستيم تا سالن ها را براي اجراي تئاتر در اختيار ما بگذارند.

 

او  در ادامه در ارتباط با بودجه تئاتر بيان داشت: چرخه اقتصادي تئاتر لزوما تزريق پول نيست، فرض كنيد ما پول نفت را آورديم و به تئاتر ترزيق كرديم، اما تئاتری كه تماشاگر ندارد، به چه درد ميخورد؟ ما بايد اين سيستم را اصلاح كنيم، بهترين مدل آن است كه عناصري چون تبليغات و زمان درست اجرا را جايگزين ان كنيم. اين شهر 16 ميليون شهروند دارد و اگر تبليغات درست و اطلاغ رساني صحيح صورت گيرد و ارگانها و نهادها اطلاع داشته باشند، بايد اين سالن ها پر از تماشاگر باشد

 

گفتني است: نمايش هوموريباس به كارگرداني ياسر خاسب از تاريخ اول تا 31 تير ماه 1393 هر شب ساعت 19 در تالار حافظ به روي صحنه مي رود.

 

……………………………………………………

 

چهاردانگه نیوز: یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تا کنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه هستند.

در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، برای ایشان در عرصه ی هنری و همه ی عرصه های زندگی آرزوی بهروزی و موفقیت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.