پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماه گرفتگی شبیه به نقشه ایران روی دست کودک مازارستاقی+عکس

ماه گرفتگی به انواع اشکال و فرم های مختلف می تواند بر روی بدن ظاهر شود، اما برخی از ماه گرفتگی ها به اشکال جالب و گاهاض عجیبی ظاهر می شوند که موضوع را در ذهن تداعی می کنند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، ماه گرفتگی عبارت است از وجود خال هایی به صورت لکه های قرمز یا آبی یا بنفش در روی پوست که گاهی هنگام تولد و گاهی روزهای اول بعداز تولد پیدا می شوند.

 

ماه گرفتگی به انواع اشکال و فرم های مختلف می تواند بر روی بدن ظاهر شود، اما برخی از ماه گرفتگی ها به اشکال جالب و گاهاً عجیبی ظاهر می شوند که موضوعی را در ذهن تداعی می کنند.

 

آروین رستمی، کودک ۴ ساله اهل مازارستاق از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه است که در یک مورد عجیب ماه گرفتگی شبیه به نقشه ی ایران بر روی دست خود دارد.

 

پدر این کودک مازارستاقی در این مورد به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: آروین از بچگی و از بدو تولد در مچ دست راست خود این ماه گرفتگی را داشت، اوایل از نظر من که پدر او بودم البته به دلیل کوچک بودن متوجه چنین رویدادی نشدم و به آن توجهی نکردم و فکر می کردم ماه گرفتگی ساده ای است مثل بقیه ماه گرفتگی ها.

 

وی ادامه داد: بعد از چند سالی که گذشت با پسرم بازی کودکانه می کردم که شاهد یک طرح شبیه به نقشه ایران در مچ دست آروین شدم، چون اوایل این ماه گرفتگی به طور کامل شبیه به نقشه به نظر نمی آمد، اما با گذشت ۴ سال این ماه گرفتگی طرحی شبیه به نقشه ی کشور عزیزمان ایران به خود گرفت.

 

naghshe-mah-1

naghshe-mah-2

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.