پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماهیت انقلاب اسلامی دلیل دشمنی استکبار است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مهر، سردار قاسم قریشی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت علامه شهید مطهری در ساری با اظهار اینکه یکی از چالش‌ها، دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکا است افزود: در چند سال گذشته قبل و حین پیروزی انقلاب و پس از آن، این دشمنی همچنان وجود داشته است.

وی با این پرسش که آیا دشمنی آمریکا موقت یا ابدی است افزود: برخی معتقدند دشمنی منحصر به بخشی از حاکمیت آمریکا با ایران است و بخشی دیگر مخالف دشمنی آمریکا با ایران هستند.

وی با اشاره به نتایج دشمنی آمریکا با ایران و وضعیت ما چگونه استمرار خواهد کرد گفت: علل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی، هویت و ماهیت متفاوت و متضاد جهاد سلطه و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است.

سردار قریشی یادآور شد: هویت و ماهیت استکبار جهانی از سلطه جویی بر منابع و ذخایر دنیا، تجاوز، ظلم و جنایت و ارتزاق از خون ملت‌ها استوار است و با قتل و خیانت آمیخته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: هویت و ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب علوی است و ریشه در عاشورا و کربلا دارد و اعتقاد دارند که نباید زیر سلطه روند سبب دشمنی استکبار با آن شده است.

وی افزود: تفابل طرز تفکر انقلاب اسلامی و استکبار تا زمانی ادامه دارد که ماهیت هر یک ادامه داشته باشد، اوباما معتقد بود که با مذاکره نظام را ساقط کند ولی ترامپ تلاش دارد با جنجال و سروصدا به اهدافش برسد.

سردار قریشی تصریح کرد: روحیه انقلاب ملت ایران اجازه نمی‌دهد تا سلطه را پذیرا باشد و مقاومت و ایستادگی ملت ایران از سال ۴۲ تاکنون نشان می‌دهد که دشمن هیچگاه نتوانسته به اهدافش دست یابد.

وی الهام لخشی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور را دلیل دیگر دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی پیشرفت‌های شگرفتی تاکنون داشته و به عنوان الگو و مدل در جهان تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.