پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ماموریت استاندار مازندران به معاون عمرانی برای پیگیری روند پروژه ورزشگاه وطنی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، در ادامه بازدید استاندار مازندران از روند پیشرفت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، معاون امور عمرانی استاندار برای بار دوم مامور شد تا از روند پروژه بازدید کرده و  پیگیر فعالیت‌های بازسازی این استادیوم شود.

در این بازدید فرماندار قائم‌شهر، معاون فرماندار، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و پیمانکار حضور داشتند.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: حسب دستور استاندار مازندران مبنی بر تسریع در عملیات اجرایی تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی از مصنوعی به طبیعی، قرار بر این بود که پیمانکار عملیات اجرایی را سرعت دهد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار ماشین‌آلات را اضافه کرد، افزود:  ولی میزان و تعداد ماشین‌آلات مطلوب نیست که باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: در این جلسه دستورات لازم هم به کارفرما و هم به پیمانکار صادر شد، فرماندار هم موضوعات را پیگیری می‌کند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه موضوع دیگر اینکه عوامل اجرایی و جبهه‌های کاری باید به‌کارگیری شود، خاطرنشان کرد: قرار شد تعداد ماشین‌آلات و عوامل اجرایی افزایش یابد تا با تسریع کوبیدگی لایه‌های زیرین شاهد بهره‌برداری زودتر این ورزشگاه باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.