پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 مالکیت کامل باشگاه نساجی به حدادیان واگذار شد

0

مالکیت مشترک باشگاه نساجی طی ۲ سال اخیر چندین بار مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد کرده بود و سبب بروز اختلاف‌نظرهایی شد که هر چند مالکان باشگاه آن را به طور شفاف و علنی بیان نکردند، اما بارها به چشم هواداران و رسانه‌ها آمد. 
پیش از آغاز لیگ نوزدهم مشکلات مالکیت و مدیریتی نساجی پس از استعفای چند تن از مدیران باشگاه، به اوج خود رسید و بالاخره صنیعی‌فر و حدادیان باشگاه را به سرمایه‌گذار جدیدی به نام «محمد اژدری» واگذار کردند. اگر چه صنیعی‌فر پس از این واگذاری با انتشار نامه‌ای احساسی به طور رسمی از هواداران نساجی خداحافظی کرد، اما ۳۹ روز بعد بار دیگر به دلیل حل نشدن مشکل مالکیت باشگاه و به وجود آمدن برخی مسائل مالی و حاشیه‌هایی بر همین اساس، مالکیت باشگاه به صنیعی‌فر و حدادیان برگشت خورد تا بار دیگر نساجی با دو مالک اداره شود. 
با این حال از همان زمان نیز زمزمه‌هایی در مورد احتمال جدایی صنیعی‌فر از نساجی مطرح بود که این زمزمه‌ها دیشب به واقعیت پیوست. 
قائم‌مقام باشگاه نساجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که باشگاه نساجی از امروز با مالکیت مستقل آقای حدادیان مدیریت می‌شود، گفت: دیشب و در جلسه‌ای که بین مالکان باشگاه برگزار شد، آقای صنیعی‌فر با واگذاری سهام ۲۵ درصدی خود به دیگر مالک باشگاه موافقت کرد و عملا از این باشگاه جدا شد. 
«ایزد سیف‌الله‌پور» درباره تعیین تکلیف تعهدات به جا مانده برای باشگاه از دوره‌های پیشین در دوره جدید مدیریتی باشگاه نساجی، اظهار کرد: توافق‌هایی بین دو مالک در این زمینه انجام شده و این مسائل در آن به طور کامل دیده شده است. 
وی افزود: بر اساس توافق‌های انجام شده، همه تعهدات باشگاه را آقای حدادیان به عهده گرفته و پیگیر حل مشکلات باشگاه و انجام دادن تعهدات مالی باشگاه است. 
صنیعی‌فر که در زمان مالکیت «مهدی پرهام» با خرید بخشی از سهام باشگاه به کادر مدیریتی تیم اضافه شد، مدتی بعد تمام سهام باشگاه را خرید. پس از صعود نساجی به لیگ برتر، با توجه به افزایش هزینه‌های مدیریت تیم، «رضا حدادیان» نیز بخشی از سهام باشگاه را خریداری کرد تا صنیعی‌فر در تامین هزینه‌های باشگاه تنها نباشد. اما به مرور این مشارکت حاشیه‌هایی را در باشگاه ایجاد کرد که مالکان باشگاه عمدتا سعی در ابراز نکردن آن داشتند. با این حال در آخرین روزهای فصل قبل، درگیری‌های بین کادر فنی وقت باشگاه نساجی و صنیعی‌فر و مصاحبه‌های تند منتشر شده بین یکی از اعضای کادر فنی و صنیعی‌فر اثبات کرد که بین مالکان باشگاه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. 
صنیعی‌فر از نگاه هواداران نساجی اثرگذارترین مالک باشگاه بود. چرا که علاوه بر صرف هزینه‌های قابل توجه در مدت مالکیت و مدیریت‌اش بر نساجی، در دوره مدیریت او نساجی پس از ۲۴ سال توانست به سطح اول فوتبال کشور برسد و از این نظر او چهره‌ای برجسته در هواداران نساجی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.