پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| وضعیت برق در شهرستان رامسر بحرانی است

0

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از رامسر، تقی حاتمیان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام وضعیت بحرانی توزیع برق و درخواست همکاری از مردم و مسئولان اظهار داشت: با کاهش بارش‌ها و کاهش تولید، قطعی برق قابل پیش‌بینی بود که برای رفع این مشکل با صنایع و مردم گفت‌وگو شد.

وی افزود: نیاز فعلی کشور صرفه جویی 10 درصدی هر مشترک و صنایع است تا تابستان را بدون خاموشی بگذرانیم.

حاتمیان با بیان اینکه ساعت قطعی‌ها اکثرا در پیک مصرف و حدود ساعت 11 تا 16 است، تصریح کرد: تولید و مصرف برق همزمان صورت می‌گیرد و نمی‌توان ساعت دقیق قطعی را اعلام کرد اما با پیگیری‌ها و همکاری فضاهای مجازی بصورت احتمالی قطعی‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: برخی می‌گویند صبح یا شب برق را قطع کنیم اما افت فرکانس شبکه باعث قطعی برق می‌شود و نمی‌شود در ساعات غیرپیک شبکه‌ها را قطع کرد.

این مدیر حوزه برق شهرستان گفت: اگر برق ها قطع نشود کل شبکه برق کشور دچار آسیب و فروپاشی می‌شود. وی از رایزنی با صنایع و مشترکان تجاری شهرستان جهت نصب ژنراتور خبر داد و گفت: این اداره آماده تعامل و همکاری با مشترکان پرمصرف جهت نصب ژنراتور و مصرف بهینه برق را دارد.

حاتمیان با بیان اینکه همه ما در یک کشتی قرار داریم و اگر یک نفر کم کاری کند به کل کشتی آسیب وارد می‌شود، از روسای ادارات خواست در مصرف برق کولرها مدیریت لازم را داشته باشند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.