پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران نیازمند سرمایه‌گذاری‌های جدید / نباید با آسان‌نگری‌ها فرصت‌سوزی شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال جدید، اظهار کرد: امیدافزایی و خدمت خالصانه با جدیت در دستور کار مسؤولان قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران در ماه‌های گذشته دستاوردهای ماندگاری از سوی دولت محقق شد، افزود: به‌عنوان نمونه میدان میوه و تره‌بار جدید ساری بعد از سال‌ها تعیین تکلیف شد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت با کار جهادی دستاوردهای ماندگاری در استان خلق کرد، ادامه داد: استاندار مازندران در روزهای آغازین سال جاری با اراده مضاعف کارهای فشرده و اساسی خود را برای توسعه استان آغاز کرد که این تلاش‌ها نشان می‌دهد که مدیران ارشد استان به دنبال خدمت خالصانه به مردم هستند. 

محمدی لائینی تصریح کرد: تلاش‌های مسؤولان نویدبخش سال خوب برای توسعه و آبادانی این دیار است و همه مسؤولان باید با تلاش مضاعف و با برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند. 

وی با تاکید بر اینکه مازندران تشنه خدمت و سرمایه‌گذاری‌های جدید است، خاطرنشان کرد: نباید با آسان‌نگری‌ها در مسیر توسعه استان فرصت‌سوزی شود. 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: به معنای واقعی به مسؤولان استان برای رفع مشکلات امیدوار هستم و روزهای توام با موفقیت را برای مازندران سرافراز پیش‌بینی می‌کنم. 

محمدی لائینی ادامه داد: در کنار تلاش مسؤولان، آحاد مردم هم باید همراهی داشته باشند و با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های دولت می‌توان مسیر پیشرفت استان را تسهیل کرد.

وی با اعلام اینکه آینده مازندران بسیار روشن است، یادآور شد: از مدیران می‌خواهم شبانه‌روز در خدمت استاندار و برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم همواره در آماده‌باش باشند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رشد تولید و مهار تورم سرلوحه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی و باید دستاوردهای مدیران در آینده نزدیک برای اقشار جامعه ملموس باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.