پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| نشاط اجتماعی در مدارس بابلسر تقویت می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، اسماعیل حسنزاده امروز در دیدار مدیر و جمعی از مسئولان ستادی آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: بزرگ‌ترین خطری که جامعه و سرمایه‌های انسانی ما را تهدید می‌کند آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: آموزش و پرورش باید با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گام بردارد.

فرماندار بابلسر با تاکید به برگزاری جلسات منظم شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان، تاکید کرد: از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی فرهنگیان جهت ایجاد گروه‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به ویژه در مدارس بهره‌گیری شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از ظرفیت‌های عظیم کشور در بحث تعلیم و تربیت محسوب می‌شود تاکید کرد: در کنار آموزش باید به مقوله مهم پرورش دانش‌آموزان نیز توجه شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بابلسر با اشاره به عضویت دستگاه‌های مختلف در کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: ارائه برنامه‌های جامع و علمی برای پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در اولویت دیگر برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی، علمی و آموزشی شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بعد از نهاد خانواده، بزرگ‌ترین نقش و اثرگذاری را برای حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: توجه به اصل نشاط در دانش آموزان از جمله مسائلی است که مورد توجه ما بوده و پیگیر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای نشاط دانش آموزان در شهرستان هستیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.